ReachNow شرکت بی ام و برای اولین بار در بی ام و 370

نرم افزار ReachNow یا بهتر بگویم ریچ ناو در تلفظ و البته در معنی کلمه ای به رسیدگی معنی می شود.این نرم افزار علاوه بر نصب شدن بر روی سیتم خودرو امکان نصب بر روی تلفن هوشمند را دارد.در اصل ReachNow روشی است که شما با آن سعی در تسریع امور خودرویی در محیط های اجتماعی می کنید.اولین خودروی شرکت بی ام و که به ReachNow مجهز خواهد شد بی ام و ۳۷۰ است.

bmw reachnow car sharing services 3 - ReachNow  شرکت بی ام و برای اولین بار در بی ام و 370

خودرو های دارای این قابلیت دارای لوگوی مخصوص در بدنه خود در خارج  از کابین هستند.نرم افزار ReachNow اولن بار قرار است در ایالات متحده و  در سیاتل راه اندازی شود.

bmw reachnow car sharing services 2 - ReachNow  شرکت بی ام و برای اولین بار در بی ام و 370

جالب ترین امکان ReachNow این است که می توانید بدون داشتن کلید خودرو توسط نزدیک شدن تلفن همراه خود به خودرو آن را استارت کنید.در اصل کلید دوم برای شماست.علاوه بر آن شما قادر خواهید بود تا در نقشه خوان خود موقعیت دقیق و وضعیت خودرو را مشاهد کنید .حتی هزار کیلومتر دورتر از این خودرو.

bmw reachnow car sharing services 1 - ReachNow  شرکت بی ام و برای اولین بار در بی ام و 370

 ReachNow امکانات مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به پرداخت هزینه پارک خودرو به طور دقیق اشاره کرد که شما وقتی در مکانی پارک کرده اید .در پارکینگ ها این نرم افزار قیمت دقیق هزینه پارک شما را مشخص می کند و بر اساس تعرفه و همچیین زمان قیمت دقیق می دهد.شما با این اپ قادر خواهدی بود تمام اطلاعات خودرو را روی تلفن خود داشته باشید مثل مسافت پیموده شده میزان مصرف سوخت و خیلی از دیگر مزایا.

bmw reachnow car sharing services 4 - ReachNow  شرکت بی ام و برای اولین بار در بی ام و 370

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.