بررسی تخصصی کیا اسپورتیج مدل 2017

کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۷ در نسل چهارم خود آمده است تا با رقیب دیرینه خود دست و پنجه ای نرم کند.چراغ‌های جلو در اسپورتیج ۲۰۱۷  جدید شده اند.استفاده از چراغ های بزرگتر و البته زیبا تر.جلوپنجره‌ نیز از طراحی قدیمی استفاده کرده تا نشان دهد که هنوز ذات اسپرتیج تغیر نکرده است.بدنه این خودرو در مدل ۲۰۱۷ تغیر سایز را تجربه کرده است.دارای افزایش سایز در طول و عرض و همچنین افزایش فضای داخل خودور است که نتیجه این همه تغیرات در این خودرو علاوه بر نمایی بزرگ جسته تر از این خودرو سبب می شود تا مسافران از فضای راحت تری بهرمند شوند.

2017 kia sportage1 5 - بررسی تخصصی کیا اسپورتیج مدل 2017

کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۷  یک امتیاز خوب در آزمون تست تصادف از جلو   و کف و همچنین قسمت های جانبی همانند مقاومت سقف و بدنه  به دست آورد.  نسل چهارم  کیا اسپرتیج دارای  سیستم پیشگیری از تصادف جلو است که بعد از تست در  مسیر در بازه سرعت  ۱۲ مایل در ساعت تا ۲۵ مایل در ساعت بدون برخورد با خودرو جلویی موفق به کسب این امتیاز شد.

2017 kia sportage1 4 - بررسی تخصصی کیا اسپورتیج مدل 2017

علاوه بر این این خودرو دارای آخرینامکانات ایمنی است قابلیت هایی نظیر قابلیت‌های ترمزگیری خودکار اضطراری، هشدار تصادف از جلو، هشدار تعویض خط، کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای پارک عقب، دستیار حفظ خودرو در لاین جاده و شناسایی نقاط کور خودرو .بدنه این خودرو از نظر جنس و استحکام نیز قوی شده .دلیل این صحبت نیز اعلام شرکت کیا مبنی بر استفاده از فولاد با مقاومت بالا در شاسی این خودروست.علاوه بر این امر این خودرو از سیستم تعلیق نه جدید بلکه بروز شده استفاده می کند.

2017 kia sportage1 6 - بررسی تخصصی کیا اسپورتیج مدل 2017
مشخصات فنی و موتوری خودروی کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۷ در نسل چهارم بروز شده و از موتور موتور ۴ سیلندر   و توان تولید ۱۸۱ اسب بخار و ۲۴۳ نیوتن متر گشتاور می باشد.البته قرار است از موتور دومی در این خودرو استفاده شود.موتوری ۲ لیتری با  توربوشارژر که توان تولید ۲۴۱ اسب بخار نیرو و همچنین  ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور را داراست.گیربکس مورد نظر برای استفاده در این خودرو ز نوع شش سرعته اتو می باشد.کیا اسپورتیج  در مدل ۲۰۱۷  قرار است مدل چهار چرخ متحرک نیز برای فروش داشته باشد.

2017 kia sportage1 12 - بررسی تخصصی کیا اسپورتیج مدل 2017
این خودرو دارای امکانات داخلی مختلفی است همانند سیستم نرم افزاری جدید  Uvo3 که یک سیستم سرگرمی به شمار می آید.پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی  ۸ اینچی با قابلیت ارتباط با Apple CarPlay و  Google Android Auto. سیستم صوتی Harman که دارای  ۸ بلندگو می باشد.جهت دسترسی به سایر مشخصات این خودرو را باید تا ورود به بازار صبر کرد.

تصاویر خودروی  کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۷ 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 

5 نظرات
  1. اشکان می گوید

    ای کاش فیس لیفت پشت ۲۰۱۷ و جلوی ۲۰۱۵ با هم قرار میگرفت
    جلو پنجره و. چراغهای ۲۰۱۷ خیلی زشت هست…

  2. هادی می گوید

    کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۷ یک امتیاز خوب در آزمون تصت تصادف از جلو

  3. هادی می گوید

    آقای مهندس

    تست با سین نوشته میشه نه با صاد.

    شما تصت نوشتید

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      هادی جان سلام.ممنون از راهنماییتون.بله اصلاح شد.بدلیل حجم کار بالا ممکنه اشتباه تایپی پیش بیاید.ممنون

  4. داریوش می گوید

    این خودرو الان در بازار هست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.