بررسی بی ام و سری 3 مدل 2016

در سال ۱۹۷۵ برای اولین با شرکت خودرو سازی بی ام و   یک انقلاب بزرگ را  با سری ۳ خود به پا کرد. و ۴۰ سال بعد آن هنوز هم معیاری از سنجش شرکت بی ام و می باشد.بی ام و سری ۳ برای همیشه در حال تحول و دست زدن به تغیراتی است که  آن را محبوب ترین سری در صف فروش بی ام و کرده است. بی ام و سری ۳ دارای سه مدل سدان، اسپرت ، واگن وگرن توریسموست.آیا هیچ می دانستید که بی ام و سری ۳ یک چهارم فروش محصولات شرکت بی ام و را در دنیا در اختیار دارد .فروش ۴۰ ملیون خودرو بسیار رقم عالی برای این شرکت است.در سال جدید بی ام و سری ۳ قرار از سه پکیج Sport Line، Luxury Line و M Sport Package بهره می برد که شامل آپشن های اضافی در هر مدل است.سری سه جدید همچنین با رنگ‌های جدید بدنه، پشتیبانی از سیستم LTE به عنوان سریع‌ترین سیستم ارتباطی موبایلی، سیستم‌های حرفه‌ای ارتباط با گوشی‌های هوشمند و غیره سود می‌برد.

BUR 3 Series legendary design B2 01 - بررسی  بی ام و سری 3 مدل 2016

قیمت تمامی مدل های بی ام و سری ۳ مدل ۲۰۱۶

  • بی ام و سری ۳ مدل ۳۱۶i   /درهم ۱۳۲,۰۰۰
  • بی ام و سری ۳ مدل  ۳۲۰i   /درهم ۱۶۳,۰۰۰
  • بی ام و سری ۳ مدل ۳۲۸i  /درهم ۱۸۲,۰۰۰
  • بی ام و سری ۳ مدل  ۳۳۵i /درهم ۲۴۴,۰۰۰
  • بی ام و سری ۳  مدل گرن توریسمو ۳۲۰i /درهم ۱۸۹,۰۰۰
  • بی ام و سری ۳ مدل گرن توریسمو  ۳۲۰i /درهم ۱۸۹,۰۰۰ 

BUR 3 Series overview dynamic engineering B2.3 01 - بررسی  بی ام و سری 3 مدل 2016

درسال ۲۰۱۶ بر خلاف بسیاریی از شرکت های تولید کننده خودرو بی ام و سری ۳ اصل تغیرات خود را در ساختار فنی و موتوری خود اعمال کرده است.در بی ام و سری ۳ مدل ۲۰۱۶ طبق گفته های رسمی شرکت از استرات بار ۵ نقطه استفاده کرده است.شاسی یا اسکلت خودرو در زمان پیچیدن دارای تنش‌های بسیاری است، با محدود کردن آن‌ها سختی شاسی افزایش پیدا خواهد کرد و در نتیجه باعث افزایش خوش‌دستی خواهد شد. یکی از بیشترین تنش‌ها در خودروهایی با تعلیق مک‌فرسون، معمولا در بالای اتاقک کمک‌فنرها بوقوع می‌پیوندد که با محدود کردن آن گام بزرگی در جهت افزایش هندلینگ ایفا خواهید کرد. برای این منظور دو سمت برجک را با یک واسطه به هم متصل می‌کنند، که آن واسطه استرات‌بار نامیده می‌شود.به این ترتیب این خودرو قرار است نرم تر شود.

BUR 3 Series overview dynamic engineering B2.3 04 - بررسی  بی ام و سری 3 مدل 2016

البته که بی ام و سری ۳ مشتریان خود را دلزده نخواهد کرد پس باید با تغییرات ظاهری جدید پا به بازار می گذاشت.شاید کم ولی این تغیرات را در خود دیده است.هواکش های روی سپر دارای طراحی مجدد هستند. و چراغ های عقب و جلو نیز  جدید شده اند و از نوع ال ای دی هستند. بی ام و سری ۳ مدل ۲۰۱۶ دارای رینگ های جدید با سایزهای ۱۸ و ۱۹ در دسترس خریداران هستند.داخل کابین شده ایم و متوجه تغیرات کم همانطور که گفته ایم شده ایم.متریال بکار رفته در داخل قطعات فلزی همگی از جنس کروم شده اند.و همچنین سیستم مولتی مدیا و رابط کاربری جدید است.در عقب هر سه مدل از بی ام و سری ۳ ۲۰۱۶ طراحی مجدد انجام شده هر چند محدود ولی همان سبب زیبا تر شدن خودرو شده است.

BUR 3 Series leading technology B.2.3 04 - بررسی  بی ام و سری 3 مدل 2016

در مدل ۲۰۱۶ بی ام و سری۳ خودروی ۳۳۵i دیگر از رهبری سری ۳ کنار زده شده است و خودروی مدل ۳۴۰i که مدل جدید این سری است این وظیفه را بر عهده می گیرد.بی ام و سری ۳ مدل ۳۴۰i درای موتور ۳۰۰۰ لیتری با ۳۳۰ اسب بخار و همچنین توان تولید ۴۵۰ نیوتن بر متر گشتاور را بر عهده دارد.در ضمن این مدل برخلاف مدل های محور جلوی قبلی از ۴ چرخ محرک بهره می برد.این خودرو دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ فقط ۴.۶ می باشد که این امر به دلیل داشتن گیربکس ۸ دنده جدید تیپ ترونیک آن می باشد.التبه این خودرو دارای مدل دیزلی ۳۳۰D است که از موتور  شش سیلندر خطی توربوی با توان ۲۵۸ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد.

BUR 3 Series legendary design B2 04 - بررسی  بی ام و سری 3 مدل 2016
دیگر عضو جدید این خانواده، مدل ۳۳۰e پلاگین هیبریدی است که مصرف سوخت آن تنها ۲.۱ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد و می‌توان باتری آن را نیز با برق خانگی شارژ نمود. این پیشرانه از یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر توربو همراه با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و یک موتور الکتریکی تشکیل شده که در مجموع ۲۵۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. شتاب صفر تا ۹۶ این مدل هم ۶.۱ ثانیه اعلام شده است. با تکیه بر نیروی ذخیره شده در باتری‌های این خودرو هم می‌توان ۳۵ کیلومتر مسافت را بدون مصرف بنزین طی کرد.

BMW 330e images 1900x1200 02 - بررسی  بی ام و سری 3 مدل 2016

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.