تسلا x مدل 2017 با نام 70D به جای 75D

شرکت تولید کننده خودروی تسلا   این روزها بشدت مشغول رونمایی از دست آورد های خود می باشند.در گام مهم خود رونمایی از  تسلا  مدل ۳ و بعد از آن  دادن تسلا مدل Sبود که طراحی جدید و همچنین افزایش مسافت و شتاب های ۳ ثانیه ای در مدل ۳ چشم جهان را به خود جلب کرد.اکنون تسلا مدل X که دچار تغیرات شده است نیز قرار است با نام   “۷۰D” به عنوان جایگزین برای  مدل “۷۵D” قبلی وارد بازار شود.همانگونه که از نام جدید این خودرو پیداست اندازه باتری افزایش یافته است و  از ۷۰ کیلووات ساعت به ۷۵ کیلووات ساعت دست خوش تغییر شده است.که به همین دلیل سبب افزایش محدوده حرکتی تسلا x  از ۲۲۰ مایل (۳۵۴ کیلومتر) به ۲۳۷ مایل (۳۸۱ کیلومتر) شده است.

modelx - تسلا x مدل 2017  با نام 70D به جای 75D

البته  هنوز هم موتور قبلی در اختیار مشتریان خواهد بود، موتور جدید دارای ترمز چهار چرخ دیسکی می باشد که قرار است شتاب۰-۶۰ مایل در ساعت یا ۹۶ کیلومتر بر ساعت  را  در شش ثانیه طی کند.این خودرو با این موتور دارای بیشترین سرعت  ۱۳۰ مایل در ساعت (۲۰۹ کیلومتر بر ساعت) است.

musk e1460559855657 - تسلا x مدل 2017  با نام 70D به جای 75D

 باتری بزرگترجدید برای مشتریان نزدیک به۳۰۰۰  دلار آب می خورد.تسلا x در مدل پایه خود  سرنشین را می تواند جابجا کند که شرکت سرنشینه جدید را برای مشتریان در نظر گرفته است که برای این مدل نیز باید ۴۰۰۰ دلار اضافه پرداخت کرد.گویا قیمت مدل جدید تسلا ایکس  ۸۴،۲۰۰ دلار اعلام شده است.

2016 Tesla Model X 132 626x382 - تسلا x مدل 2017  با نام 70D به جای 75D

کسانی که مایل به صرف هزینه بیشتر هستند ممی توانند آپشن هایی نظیر یک بسته بکسل (۷۵۰ دلار)، شارژر ۷۲ آمپر (۱۵۰۰ دلار)، و غیره را داشته باشند.شرکت تسلا در مدل ایکس این خودرو قرار است ۲۷۰۰ دستگاه از این نمونه تولید کند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.