اولین نگاه به پورشه 911 GT3 آر اس مدل 2017 با موتور 4.2 لیتری

پورشه ۹۱۱ مدل  GT3 آر اس دارای یک موتور ۴.۲ لیتری جدید است که می تواند  بیش از ۵۰۰ اسب بخار تولید  کند.عکس های زیر مربوط است به اولین عکس ها از این خودرو که در حال تست کردن در جاده است. البته که طبق رسوم شرکت های بزرگ قسمت هایی که از نظر طراحی جدید شده اند با پوشش مخفی مانده اند.

porsche 911 gt3 rs 42 spy photo 9 - اولین نگاه به پورشه 911 GT3 آر اس مدل 2017 با موتور 4.2 لیتری

پورشه ۹۱۱ GT3 آر اس قرار است به عنوان یک نسخه هاردکور از این مدل باشد.این مدل سپر جلوی تهاجمی با دهانه گسترده دارد که سبب افزایش تبادل هوا با رادیاتور این خودرو می شود. یک طراحی ظاهری جدید که ذات ورزشی خود را حفظ کرده است.از تغیرات ظاهری جدیدپورشه ۹۱۱ GT3  به عنوان مثال می توانیم به منافذ سپر جلو جدید  و کالیپر جدید ترمز اشاره کرد.گره این نمونه اولیه از خودرو است و می تواند تغیر داشته باشد ولی  سپر عقب جدید و با یک دیفیوزر عقب و همچنین یک سیستم اگزوز دوگانه و باله بزرگ پشتی از مواردی هستند که بروز رسانی شده اند.

porsche 911 gt3 rs 42 spy photo 8 - اولین نگاه به پورشه 911 GT3 آر اس مدل 2017 با موتور 4.2 لیتری

متاسفانه عکاسان نتوانستند به اندازه کافی به این خودرو نزدیک شود و تصاویری از داخل این خودرو داشته باشیم  اما با توجه به به اطلاعات داده شده از شرکت سازنده کابین پورشه ۹۱۱ GT3 دارای  ویژگی های متعددی از بروز رسانی تکنولوژی است و اینکه اقدامات زیادی در جهت صرفه جویی در وزن این خودرو شکل گرفته است.

porsche 911 gt3 rs 42 spy photo 4 - اولین نگاه به پورشه 911 GT3 آر اس مدل 2017 با موتور 4.2 لیتری

در مورد پورشه ۹۱۱ GT3 آر اس مدل ۲۰۱۷  پانل درب بسیار سبک وزن شده استو از مواد فیبر کربنی و از مهار  شش نقطهای استفاده شده است.همانطور که در ابتدا گفتیم این خودرو دارای  یک موتور   ۴.۲ لیتری  با شش سیلندر است و بیش از  ۵۰۰ اسب بخارنیرو تولید می کند.

تصاویر پورشه ۹۱۱ GT3 آر اس مدل ۲۰۱۷

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.