بی ام و X5 مدل 2017 بزودی در سال آینده وارد بازار می شود.

نسل سوم بی ام و  X5  تنها سه سال است که بازار آمده است  اما بنا به گزارش رسمی از شرکت بی ام و قرار است که این مدل در سال آینده به عنوان مدل ۲۰۱۷ جایگزین نسل قبلی شود.

طبق مصاحبه به عمل آمده با واحد برنامه ریزی شرکت بی ام و و  مدیر عامل  این شرکت در کشور  استرالیا  آقای مارک ورنر این امر که قرا است کدل جدی بی ام و  X5  جدید وارد بازار شود مودر تایید قرار گرفت. گویا بی ام و  X5 قرار است روی پلت فرم  معماری (CLAR) که اساس طراحی جدید این شرکت در  خودروی جدید سری ۷ خوداست ساخته شود.

BMW X5 hybrid 2667821b 620x290 - بی ام و  X5 مدل 2017  بزودی در سال آینده وارد بازار می شود.

بی ام و  X5 قرار است  ۱.۶ فوت طولانی تر از بی ام و  X5 فعلی شود.گویا وزن این خودرو در حدود  ۴۱۸۸ پوند باشد که شاید جزو سنگین ترین وزن ها در خودرو باشد ولی  برای یک کراس اوور با این ابعاد و توانایی حمل  راحت هفت سرنشین زیاد نمی توان ایراد باشد.

237821029826781.3 - بی ام و  X5 مدل 2017  بزودی در سال آینده وارد بازار می شود.

مشخصات موتوری در این خودرو قرار است از نوع موتور خطی ۳.۰ لیتری  با ۸ سیلندر و یک موتور جدید ۶.۰ لیتری ۱۲ سیلندر استفاده شود  که موتور دوم به عنوان مدل  فوق  لوکس این خودرو خواهد بود . گویا بی ام و م خواهد معجزه کند و برای این چنین خودرو با وزن و ابعاد و همچنین همچنین قدرت موتورییک  پلاگین هیبریدیکه دوست دار محیط زیست است منتشر کند.در ضمن مدل  گفته شده در حالت خالص برقی مو تواند بیش از ۳۱ مایل را طی کند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.