بررسی تخصصی آئودی R8 کوپه مدل 2017

آئودی R8  مدل ۲۰۱۷ در تایپ کوپه  خود با قیمت  ۱۶۲،۹۰۰ دلار آمده است تا با خودروی رقیب دیرینه خود مرسدس بنز AMG GT 2016 دست و پنجه ای نرم کند.خودرویی با ظرفیت دو نفر که واقعا جزو بهترین سوپر اسپرت های جهان است.

05 2017 audi r8 fd 1 - بررسی تخصصی آئودی R8  کوپه مدل 2017

استفاده از یک موتور و شاسی به طور مستقیم از ماشینهای مسابقه ی  R8 LMS الگو برداری شده است.آئودی R8 جدید شجاعانه می راند و دارای موتور  ۶۱۰ اسب بخار با ۱۰ سیلندر است.  این سوپراسپرت برای سرعت ساخته شده است، شتاب بالا بوسیله ی حجم موتور  ۵.۲ لیتری که می تواند  تا ۶۱۰ اسب بخار به همراه ۴۱۳ پوند بر فوت گشتاور بعلاوه کشش استثنایی با استفاده از  سیستم  quattro که می تواند قدرت را به تمام چرخ ها به نسبت  منتقل کند ایجاد کند.شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو فقط ۳.۲ ثانیه است.آئودی R8 در ادامه راه سرعت خود را می تواند به ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت برساند.بلوک موتور از جنس  آلیاژ آلومینیوم با ترکیب بلورهای سیلیکون است که از سرسیلندر آلیاژی آلومینیوم ساخته شده است.مجموعه سوپاپ ها در آئودی آر ۸ جدید ۴۰ عدد سوپاپ از نوع DOHC می باشد.سیستم تزریق  سوخت از نوع  FSI® با  تزریق دوگانه و القایی است.

 

 03 2017 audi r8 fd 1 - بررسی تخصصی آئودی R8  کوپه مدل 2017

نوع  سیستم فرمان در آئودی R8 از نوع الکترومکانیکی با نسبت  ۱۵.۷: ۱ است .همچنین در جلو دارای سیستم تعلیق آلومینیومی ورزشی با  دو بازو است که این سیستم در عقب خودرو از نوع آلومینیومی دو جناغ است.آئودی R8 مدل ۲۰۱۷ دارای سیستم انتقال  هفت سرعته S tronicاز نوع   کلاچ دوگانه با quattro® تمام چرخ متحرک است.ترمز این خودرو در جلو از نوع سرامیک ۱۵ اینچی سرامیکی و در غقب از نوع ۱۴ اینچ سرامیکی است.

19 2017 audi r8 fd 1 - بررسی تخصصی آئودی R8  کوپه مدل 2017

آئودی R8 از نظر ابعادی دارای  فاصله دو محور ۱۰۴.۳ اینچ و طول (در) – ۱۷۴.۳ و  ارتفاع (در) – ۴۸.۸ است که التبته وزن این خودرو  ۳۵۷۲ پوند اعلام شده است.

 04 2017 audi r8 fd 1 - بررسی تخصصی آئودی R8  کوپه مدل 2017

2 نظرات
  1. مهدی می گوید

    مردم پرایدم به زور میخرن

  2. مهدی می گوید

    خیلی عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.