بررسی تخصصی سوبارو فورستر مدل 2017

بیشترین تغییرات به روز رسانی سوبارو فورستر  در مدل ۲۰۱۷ می توان در طراحی بیرونی آن دانست.جایی که در طراحی جلوی خودرو به طور کامل تجدید نظر شده و در عقب هم نیز اوضاع به همین صورت است. در داخل هم   برخی از تجهیزات فعال ایمنی جدید اضافه شده اند.حتما می دانید که سوبارو فورستر رقیب اصلی برای تویوتا  RAV4  و هوندا CR-V می باشد.

2017 subaru forester 007 1 - بررسی تخصصی سوبارو فورستر مدل 2017

تغییرات بصری سوبارو فورستر  مدل ۲۰۱۷ شامل  چراغ های جدید LED با طراحی جدید است و همچنین وجود چراغهای مه شکن جدید جلو در سپر هاست. یک جلو پنجره مشبک شش ضلعی جدید  و طرح های رینگ جدید خودرو نیز   از جمله تغیرات خارجی جدید در این خودروست.در داخل خودرو نیز از طراحی  فرمان جدید و و روکش صندلی و فرمان و همچنین  کلید ها از جنس چرم قهوه ای هستند.هرچند که تصاویر دقیقی از داخل سوبارو فورستر ۲۰۱۷ بدست ما نرسیده است.

سوبارو فورستر جدید کاملا به روز شده  و دارای امکاناتی نظیر  سیستم نگاه دارنده خودرو داخل خطوط جاده وهمچنین سیستم تشخیص نقطه کور،  سیستم هشدار ترافیک عقب،کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد به جلو ،  سیستم هشدار خروج خطی باشد.

6e2c7f4a350c579cd0650a8c381f9880x - بررسی تخصصی سوبارو فورستر مدل 2017

سوبارو فورستر دارای موتور  ۲.۰ لیتریبا   ۱۵۰ اسب بخار و همچنین   ۱۴۶ فوت پوند گشتاور و موتور  ۲.۵ لیتری  با ۱۷۱  اسب بخار قدرت و ۱۷۳ فوت پوند گشتاور است.البته مدل  ۲.۰ لیتری توربو وجود دارد که می تواند ۲۴۱ اسب بخار نیرو و ۲۵۸ فوت پوندگشتاور ایجاد کند.این خودرو داری دیفرانسیل AWD  می باشد.سوبارو فورستر  از گیربکس جدید   CVT بهره می برد که سبب کاهش مصرف سوخت خودرو  شده است. البته مدل   گیربکس دستی شش سرعته جهت انتخاب مشتریان در دسترس است.ا

2017 subaru forester 005 1 - بررسی تخصصی سوبارو فورستر مدل 2017

ابعاد خارجی سوبارو فورستر ۲۰۱۷ از نظر ارتفاع از زمین تغییر نکرده است ولی درای طول  ۱۸۰ اینچ عرض ۷۰،۶ اینچ و ارتفاع  ۶۸،۳ با فاصله ی دو محور  ۱۰۳،۹ اینچ با  نصب لاستیک ۲۲۵/۶۰ R17 225/50 R18 می باشد.

5ad292ab9af638a4cf2cc8f1ef8327fdx - بررسی تخصصی سوبارو فورستر مدل 2017

تغییرات دیگر در سوبارو فورستر مدل ۲۰۱۷ شامل کاهش نفوذ صدا اضافی در داخل خودرو ، شیشه های ضخیم تر، طراحی جدید ، استفاده از سیستم کی لس در خودرو  ،کنترل آب و هوای اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی،  سیستم کنترل  کشش، انتخاب حالت رانندگی ، کمک هیل ، و بروز رسانی در سیستم صوتی و چند رسانه ای خودرو می باشد.

2017 subaru forester 006 1 - بررسی تخصصی سوبارو فورستر مدل 2017

همچنین این خودرو دارای سیستم ایمنی بینایی است که خودرو به صورت هوشمند می تواند وسایل دوچرخه و حیوانات و هر چیزی را در اطراف خود حس کند و حتی خودرو را متوقف کند.

2017 subaru forester 002 1 - بررسی تخصصی سوبارو فورستر مدل 2017

قیمت سوبارو فورستر مدل ۲۰۱۷ قرار است در محدوده  ۲۳۲۴۵ دلار برای مدل دنده دستی و  ۳۴،۶۴۵ دلار  برای مدل فول XT Touring  باشد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.