فراری 488 GTB مدل 2017 با طراحی جدید توسط پایونیر

شرکت فراری در کاخ بزرگی در کشور فرانسه  به مناسبت سالگرد تولید اولین مدل از فراری ۴۸۸ به رونمایی از طراحی جدید فراری ۴۸۸ GTB پرداخت که دارای طراحی سفارشی می باشد.

ferrari 488 gtb tailor made 3 - فراری 488 GTB مدل 2017 با طراحی جدید توسط پایونیر

ایده اصلی در فراری ۴۸۸ GTB  طراحی در قسمت پشتی منحصر به فرد این خودروست که دارای یک طرح آبی و سفید است در اصل از طرح و رنگ خودروی فراری ۳۰۸ GR4 که در مسابقات توردو فرانسه  توسط ژان کلود رانده شده و دو بار در سال های (۱۹۸۱ و ۱۹۸۲) به مقام نخست دست یافته است استفاده شده است.برای تکمیل ظاهر بیرونی و  یکپارچه سازی این طراحی متخصصان فراری اقدام به نصب چرخ طلا و استفاده از  کالیپر ترمز سیاه  ماتکرده اند که مارا یاد مدل قبلی  ۴۸۸ GTB می اندازد.

ferrari 488 gtb tailor made 2 - فراری 488 GTB مدل 2017 با طراحی جدید توسط پایونیر

در داخل خودرو همانند بیرون بسیار به یکدیگر شبیه است و   لوازم و قطعات بکار رفته داخلی از جنس  چرم قرمز و و طرح آلومینیومی کورسا می باشد. داشبوردجدید با طرح آرم  فراری با تریم  مات سیاه و سفید و یکطرح تودروزی آلکانترا برای ایجاد تنوع استفاده شده است.در اصل فراری ۴۸۸ GTB جدید  یک فراری مدرن با پیچ و تاب کلاسیکاست و واقعا می توان گفت در این خودرو از پتانسیل های سفارشی سازی زیادی استفاده شده است.حال باید تا نمایشگاه خودروی چین نیز صبر کنیم تا مشخصات دقیق این خودرو اعلام شود.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

تصاویر خودروی فراری ۴۸۸ GTB مدل ۲۰۱۷ با طراحی پایونیر 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.