عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

آریا دیزل موتور پس از کسب رتبه برتر در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تجاری و کار در سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بانک توسعه تعاون و پیشتازی‌هایی چون ارائه خدمات برتر در زمینه خدمات پس از فروش چون ارائه خودروهای جایگزین و افزایش سرویس‌های دوره‌ای از ۱۰ به ۱۵ هزار کیلومتر در کامیون‌های سی اند سی؛ با ورود به سال ۱۳۹۵ اقدام به اجرای شرایط فروش ویژه‌ای برای محصولات خود کرده است.
مهم‌ترین طرح فروش ویژه آریا دیزل موتور در سال ۹۵ که با نام “جشنواره بهار ۹۵” شناخته می‌شود ارائه شرایط فروش استثنایی و خدماتی منحصر به فرد به خریداران خودرو کشنده سی اند سی است. در این طرح خریداران این خودرو می‌توانند تنها با پرداخت مبلغ ۱۴ میلیون تومان اضافه بر مبلغ فروش نقدی خودرو یعنی مجموع ۲۹۴ میلیون تومان ضمن تحویل سریع خودرو از دریافت خدمات کارت طلایی شامل سرویس‌های دوره‌ای کاملا رایگان شامل اجرت کار و هزینه قطعات؛ تا ۲۱۰ هزار کیلومترو بیمه بدنه یک ساله بهره‌مند شوند. در یک بررسی ساده مشخص می‌شود که مجموع هزینه‌های سرویس‌های دوره‌ای برای هر مالک تا کیلومتر ۲۱۰ هزار برای هر خودرو سی اند سی مبلغی در حدود ۲۳ میلیون تومان را در بر می‌گیرد درحالی که در این طرح فروش ویژه تنها مبلغ ۱۴ میلیون تومان بیشتر از مبلغ خودرو برای کارت طلایی سرویس‌های دوره‌ای رایگان تا ۲۱۰ هزار کیلومتر و بیمه بدنه یک ساله رایگان دریافت می‌شود. هرمالک تنها با مراجعه به هر نمایندگی معتبر آریا دیزل موتور در سراسر کشور می‌تواند به‌ سادگی به ثبت نام طرح فروش نقدی ویژه کامیون‌های سی اند سی و یا خدمات کارت طلایی اقدام کنند.
سرویس‌های دوره‌ای کارت طلایی طرح هدیه جشنواره بهار ۹۵ تا کیلومتر ۲۱۰ هزار برای هر خودرو سی اند سی چه در بخش اجرت تعمیرات و چه در بخش هزینه تعویض قطعات برای هر مالک کاملا بصورت رایگان انجام می‌شود. سرویس‌های دوره‌ای رایگان در این طرح روغن موتور، فیلترهای روغن، روغن دیفرانسیل، فیلتر گازوئیل، فیلتر هیدرولیک فرمان، روغن هیدرولیک فرمان، فیلتر آب‌گیر سوخت، فیلتر هوای بیرونی و درونی، فیلتر خشک‌کن باد، فیلتر اد‌بلو، روغن گیربکس، تسمه کولر و مایع خنک کننده موتور را شامل می‌شود.
رایگان بودن سرویس‌های دوره‌ای تا کیلومتر ۲۱۰ هزار موجب می‌شود مالک خودرو با آسودگی خیال و بدون صرف هیچ هزینه‌ای بدون تاخیر سرویس‌های دوره‌ای را سروقت انجام داده و از این طریق به شکل قابل توجهی بر عمر مفید و سلامت خودرو خود بی‌افزاید.
در طرح جشنواره بهار ۹۵ آریا دیزل موتور ثبت نام مالکان خودروهای فرسوده تجاری برای جایگزینی خودرو با خودروهای جدید نیز همچنان برقرار است. در این طرح خودرو سی اند سی ۴۸۰ اتوماتیک (۲×۴) به قیمت ۲۹۰ میلیون تومان (شامل ۹% مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث و هزینه‌های شماره گذاری) با پیش پرداخت اولیه ۱۵ میلیون تومانی از سوی مالک و وام ۲۰۰ میلیون تومانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه ۱۵ درصد به همراه کارت طلایی خرید قطعات به ارزش ۱ میلیون تومان در اختیار متقاضیان این طرح قرار می‌گیرد.
کشنده رنو پریمیوم ۴۶۰ سقف بلند اتوماتیک (۲×۴) فول آپشن در طرح خرید نقدی به قیمت قطعی ۳۹۵ میلیون تومان (شامل ۹% مالیات بر ارزش افزوده و بیمه شخص ثالث و هزینه‌های شماره گذاری) به صورت فوری به خریدار تحویل می‌شود که در این طرح کارت طلایی رایگان به منظور خرید قطعات به ارزش ۵ میلیون تومان نیز به همراه آن به متقاضی تحویل می‌شود.
خودروهای قابل خرید از شرکت آریا دیزل موتور شامل خودروهای رنو پریمیوم ۴۶۰ اتوماتیک (۲×۴) و سی اند سی ۴۸۰ اتوماتیک (۲×۴) است. جزئیات شرایط‌های مختلف فروش این دو خودرو بصورت مصور در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. شرایط فروش ویژه هدیه جشنواره بهار ۹۵ شرکت آریا دیزل موتور از همین امروز مصادف با ۳۱ فروردین تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری به مدت ۳ ماه در تمامی نمایندگی‌های معتبر این شرکت در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده است.

عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵ 2 - عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵ 3 - عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵ 4 - عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵ 5 - عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵ 6 - عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

1395013112322571112739710 - عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵ 5 - عیدانه آریا دیزل در بهار ۹۵

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.