رنج رور Evoque با چهره ای جدید برای 2017

لندرور جشن فروش بیش از ۵۲۰.۰۰۰ دستگاه  رنج رور را با اعلام ورود مدل فیس لیفت رنج رور در مدل ۲۰۱۷ در سال آینده با نام رنج رور Evoque پرشکوه تر کرد.با اینکه طراحی رنج رور در نسل قدیمی آن هنوز هم پس از پنج سال در بازار جذاب به نظر می رسد. ولی شرکت سازنده بریتانیایی  لندرور با تمرکز بر روی بهبود فن آوری در ماشین رنج رور مدل Limited Edition و  نصب InControl  لمسی و همچنین  سیستم نرم افزار سرگرمی جدید سبب بهینه سازی در اتومبیل در نحوه  اتصال محیط های اطراف و همچنین پاسخ سریع تر و عملیات های بصری تر در داخل کابین سعی در افزایش رفاه راننده شده است.این  مدل در سال ۲۰۱۷ به بازار می آید.رنج رور در مدل ۲۰۱۷ قرار است با صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی وارد بازار شود.کنترل لمسی نرم افزار با استفاده از یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲ اینچی با گرافیک قابل تنظیم است. لندرور می گوید آن را مانند یک تلفن هوشمند یا تبلت ساخته است.

رنج رور Evoque دارای موتور ۲۰۰۰ سی سی دیزلی با توان تولید ۱۷۷ اسب بخار نیرو و همچنین دارای توربوشارژ است و از یک سرعت گیربکس اتوماتیک نه سرعته بهره خواهد برد.  این خودرو دارای بیشترین سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت است و البته دارای شتاب مناسب ۰ تا ۱۰۰ فقط ۶.۶ ثانیه است.

قیمت رنج رور مدل ۲۰۱۷ در مدل پایه حدود ۴۲،۴۷۰ و در مدل فول خود ۵۱،۴۷۰ دلار اعلام شده است.این خودرو در بازار با خودرو هایی مثل  BMW X1 ,  مرسدس بنز GLA ,آئودی Q3,  لکسوس NX,لینکلن MKC به رقابت می پردازد خودرو هایی که همگی در سبک SUV هستند.

 رنج رور Evoque دارای سقف جدید و  متمایز فلورانس قرمز در تضاد با رنگ بدنه سیاه  خود است و با تطبیق عناصر طراحی بیرونی، از جمله جلو و عقب و چراغ های جدید علاوه بر چهره   منحصر به فرد رنج رور Evoque  به شما طراحی زیبای هارمونی تریم قرمز و مشکی به همراه دستگیره های درب داخلی از جنس کروم را می دهد و در بیرون خودرو  حروف با رنگ مشکی  RANGE ROVER برجسته به عنوان نسخه ویژه هک شده است.همه چیز سیاه یا قرمز است.  از جمله رینگ های  ۲۰ اینچی آلیاژی سیاه رنگ و  اگزوز کرومی با رنگ متمایل به مشکی .جلو پنجره  مشبک سیاه و تاریک در جلو   و چراغ های عقب نیز جدید است.
land rover range rover evoque ember limited edition 11 - رنج رور Evoque  با چهره ای جدید برای 2017

طراحی داخل کابین رنج رور Evoque نیز به روز شده است و دارای  صندلی های سیاه رنگ با کوک های قرمز است و در کف این خودرو پوشیده شده است توسط رو فرشی سیاه و سفید و قرمز . لندرور قرار است در انگلستان، کره جنوبی، استرالیا، روسیه، ژاپن، آفریقای جنوبی، برزیل، هند، و چینبفروش برسد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

1 نظر
  1. مهدی آقاجانی می گوید

    باسلام
    در آخر این مقاله نوشته شده که این خودرو در کشور هایی مثل انگلستان و چین و روسیه و کره جنوبی و … فروش میره…
    یعنی تو ایران نمیاد…؟؟؟
    اگه بشه تو ایران وارد کرد باید از کجا اقدام کرد…؟؟؟
    پلاک ملی هم میشه…؟؟؟
    از اول تا آخرشو کامل بیزحمت توضیح بدید…
    باتشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.