رنو کولیوس مدل 2017 با فیس لیفت جدید بزودی در نمایشگاه خودروی پکن + فیلم

رنو هم همانند سایر شرکت های بزرگ خودرو سعی در آماده کردن خود برای نمایشگاه خودروی جدید است و با انتشار  تیزر از چهره ی جدید رنو کولیوس اعلام کرد که قرار است در نمایشگاه پکن در هفته آیندهاز مدل جدید رنو کولیوس رونمایی کند.

89207468451761183 - رنو کولیوس مدل 2017 با فیس لیفت جدید بزودی در نمایشگاه خودروی پکن + فیلم

از  فروش رنو کولیوس از  سال ۲۰۰۸ تاکنون چهره این خودرو برخلاف استقبال شدید بخصوص در بازار های آسیایی ثابت بوده است  و یک  نیاز مبرم بعنوان جانشین برای رنو کولیوس است.طبق  ویدیو تیزر ارسال شده در کانال های چند رسانه های نشان داد که رنو کولیوس جدید از چراغهای جلو LED کاملا جدید بهره می برد و بسیار به برادر خود  مگان شبیه شده است.  عکس جاسوسی نشان داده  است که رنو کولیوس مدل ۲۰۱۷ از  یک ظاهر طراحی شده با وجه تشابه زیاد به مدل قدیمی است.

Renault Koleos 2017 - رنو کولیوس مدل 2017 با فیس لیفت جدید بزودی در نمایشگاه خودروی پکن + فیلم

رنو کولیوس جدید بسیار بزرگتر از مدل قدیمی خود است و  این شاسی بلند جدید تحت عنوان یک خودروی  پنج صندلی به فروش می رسد. دلیلش این است که رنو معتقد است خودرو های موجود در بازار مناسب برای  خانواده ها  به اندازه کافی وجود ندارد .این شرکت اعلام کرده است  در داخلکابین از یک صفحه نمایش لمسی بزرگ تر از مدل سلف استفاده می شود.

به هر حال  رنو می خواهد کولیوس جدید را  در پکن و در هفته آینده معرفی کند و ما باید تا آن زمان جهت اطلاع از آپشن های این خودرو صبر کنیم. رنو قصد دارد  رنو کولیوس جدید را در  استرالیا، آسیا، و اروپا بفروش برساند. ما تمام اطلاعات این خودرو را در تاریخ دوشنبه، ۲۵ آوریل ۲۰۱۶ در  پکن برای شما بازگو خواهیم کرد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.