هوندا آکورد هیبرید مدل 2017 به همراه تصاویر

هوندا آکورد هیبرید مدل  ۲۰۱۷  قرار است با تغیرات زیادی هراه باشد از جمله یک ظاهر بیرونی جدید و باز تر  و سیستم های جدید مخصوص باری  آندروید کار  و اپل کار پلی و صفحه نمایش لمسی ۷.۰ اینچی که البته در قسمت موتوری نیز دچار تغیرات زیادی شده است.

هوندا آکورد در نسل جدید خود از   موتور  و سیستم هیبریدی بهره خواهد بود که  موتور  ۲.۰ لیتری اتکینسون از نوع چهار سیلندر است که با یک موتور الکتریکی همراه می شود و در نتیجه ۲۱۲ اسب بخار و مصرف سوختداخل شهر  ۶.۲ لیتر و  ۵.۸  لیتر در بزرگراه را دارا خواهد بود که در مجموع  ۲۴ اسب بخار بیش ارقیب خود یعنی  فورد فیوژن هیبرید نیرو تولید می کند.فورد فیوژنی که درای مصرفی در همین حدود است .و همینطور تویوتا  کمری هیبرید که هوندا آکورد در مقایسه با آن هم بیش از ۱۲ اسب بخاربیشتر نیرو تولید می کند. آن هم با مصرفی در حدود ۷ لیتر در بزرگراه برای کمری.

2017 honda accord hybrid 5 - هوندا آکورد هیبرید مدل 2017 به همراه تصاویر

شرکت هوندا می گوید پیشرانه هیبرید دارای حالت رانندگی EV است که مناسب رانندگی مسافت های بسیار کوتاه میباشد و سبب دارایسیستم محور  ترکیبی است  که در آن چرخ های جلو توسط موتور الکتریکی به  تأمین انرژی از طریق ژنراتور می پردازد و  در نهایتمحور موتور با استفاده از  درگیر شدن  کلاچ موتور  و موتور محرکه برقی سبب کاهش مصرف و افزایش راندمان در این خودرو می شود.

2017 honda accord hybrid 17 - هوندا آکورد هیبرید مدل 2017 به همراه تصاویر

هوندا آکورد هیبرید در سال ۲۰۱۷ از نظر طراحی دارای   رینگ های با طرح منحصر به فرد و چراغهای جلو LED آبی رنگ برجسته   و لوگوی برجسته هوندا در وسط جلو پنجره خود است. البته کاپوت آلومینیومی جدید برای این خودرو طراحی شده است.

2017 honda accord hybrid - هوندا آکورد هیبرید مدل 2017 به همراه تصاویر

هوندا آکورد هیبرید قرار است با نام  EX-L و Hybrid Touring   وارد بازار شود و هوندا امیدوارد است که این خودروی هیبریدفروش بهتری نسبت مدل سال قبل خود داشته باشد. این شرکت برآورد کرده است کهسالانه  ۱۴،۰۰۰ دستگاه از این خودرو را به فروش برساند.برای اطلاعات بیشتر باید تا ابتدای سال  ۲۰۱۷ صبر کرد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.