نیسان تیدا مدل 2017 با موتور 1.6 در نمایشگاه خودروی چین

نیسان تیدا  جدید قرار است در نمایشگاه خودروی چند روز آینده چین رونمایی شود و به عنوان یک مدل جدید در تابستان امسال وارد بازار شود.

2017 nissan tiida - نیسان تیدا  مدل 2017  با موتور 1.6 در نمایشگاه خودروی چین

 نمایشگاه خودرو پکن در هفته آینده قرار است به ما  یک نسخه اصلاح شده از نیسان تیدا  را معرفی کند.نیسان تیدا مدل ۲۰۱۷ طبق برنامه این شرکت در سراسر اروپا عرضه خواهد شد و این تولید کننده ژاپنی برخی از تغییرات ظاهری را در این خودرو اعمال کرده است هر چند اندک .

2017 nissan tiida 2 - نیسان تیدا  مدل 2017  با موتور 1.6 در نمایشگاه خودروی چین

از جمله این تغیرات می توان به طراحی جدید در قسمت جلویی خودرو با جلوپنجره V شکل اشاره کرد که دارای  چراغهای جلوهای جدید  به همراه رینگ های آلیاژی با طراحی بروز شده است.

2017 Nissan Tiida 6551 - نیسان تیدا  مدل 2017  با موتور 1.6 در نمایشگاه خودروی چین

تا آنجا که به فضای داخلی خودرو مربوط می شود و ما اطلاع داریم  سیستم سرگرمی در خودرو جدید  است و علاوه بر آن این خودرو دارای سیستم های تشخیص نقطه کورهمچنین در پشت فرمان این خودرو یک صفحه تی اف تی برای نشان دادن اطلاعات حیاطی خورو همچنین نشانگر فشاد باید تایر هاست.سیستم  کنترل آب و هوای اتوماتیکنیز تایید شده است.

2017 nissan tiida 4 - نیسان تیدا  مدل 2017  با موتور 1.6 در نمایشگاه خودروی چین

نیسان تیدا مدل ۲۰۱۷ طبق گزارش های که در دست داریم گویا قرار است از موتور بنزینی ۱.۶ لیتری بهرمند باشد که به شما ۱۲۶ اسب بخار (۹۳ کیلو وات) و ۱۱۴ پوند فوت گشتاور (۱۵۴ نیوتن متر) ا می دهد که از نوع محور جلو بوده واتقال قدرت از طریق یک گیربکس  CVT انجام می شود. التبه مدل اختیای توربو دار ۱.۲ لیتری هم برای خریداران در نظر گرفته شده است.

2017 nissan tiida 3 - نیسان تیدا  مدل 2017  با موتور 1.6 در نمایشگاه خودروی چین

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.