نیسان کیکس مدل 2017 راهی بازار آمریکا می شود + فیلم

نیسان به رونمایی از مدل جدید خودروی نیسان کیکس به عنوان مدل ۲۰۱۷ می پردازد و تصاویر رسمی از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده است. خودروی جدید شاسی بلند نیسان کیکس قرار است به بازار های آمریکا راهی شود.نیسان کیکس مدل ۲۰۱۷ قرار است بر روی پلتفرم V-platform شرکت نیسان ساخته شود..جالب است این خودرو برای تبلیغ المپیک ۲۰۱۶ ریودر تمام شهر های برزیل به گردش در آمده است.نیسان کیکس مدل ۲۰۱۷ از موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر که می تواند ۱۱۰ اسب بخار (۸۱ کیلو وات) را از طریق یک گیربکس  پنج سرعته دستی به چرخ ها منتقل کند بهر همی برد.قیمت این خودرو قرار است در حدود ۲۰،۲۵۰ دلار باشد.

Nissan Kicks - نیسان کیکس مدل 2017 راهی بازار آمریکا می شود + فیلم

این خودرو در مدل ۲۰۱۷  دارای سپر  جدید است که بسیار این خودرو را  تهاجمیتر کرده است . چراغهای جلو بیش از حد کشیده شده اند.   چراغ LED دوباره طراحی شده است. نیسان کیکس ۲۰۱۷ دارای چهار چرخ آلومینیومی ۱۹ اینچیاست که با رنگ این خودرو هارمونی بسیار عالی دارد. نیسان کیکس ۲۰۱۷از نظر  فضای داخلیدارای فضای کافی برای حمل پنج سرنشین است.استفاده از چرم در داخل آن به خوبی خودرو را به خودرو های لوکس شبیه کرده است .سیستم   سرگرمی، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچیو  بسیاری از ویژگی ها مانند اتصال بلوتوث، تهویه مطبوع، سیستم صوتی و همچنین ناوبری و همچنین یک فرمان با روکش چرمی در این خودرو استفاده شده است.

تصاویر خودروی نیسان کیکس مدل ۲۰۱۷ 

مشاهده فیلم نیسان کیکس مدل ۲۰۱۷ 

فیلم امشب  قرار می گیرد

 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.