آئودی A4 مدل 2017 آماده به رونمایی در نمایشگاه خودروی پکن

آئودی A4  جدید قرار است با طول و فاصله  دو محور بیشتر در  نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شود .گویا آئودی A4  جدید قرار است به طور انحصاری برای مشتریان چینی طراحی شود و دارای ابعاد طول  ۴.۸۱ متر با ۲.۹۱ متر فاصله بین دو محور می باشد ککه ۴.۰ سانتی متر نسبت به نسخه قبلی بیشتر است. آئودی A4 مدل ۲۰۱۷  به طور قابل توجهی سبک تر از نسل قبل خود است و  سبب افزایش راندمان این خودرو می شود که این کاهش وزن در حدود ۲۴۲.۵ پوند (۱۱۰ کیلوگرم) کمتر از مدل قبلی است.

audi a4 l 1 - آئودی A4 مدل 2017 آماده به رونمایی در نمایشگاه خودروی پکن

علاوه بر تغییر سایز در آئودی A4 طراحی این ماشین نیز دست خوش تغییر شده است که  مشتریان چینی یک سدان اسپرت با فیس جلوی تهاجمی تر و همچنین  چراغهای جلو ماتریس شکل هایلایت  شده خواهند داشت .اما آنچه واقعا مهم است ایجاد تغییرات داخلی جدید در آئودی A4 جدید است کهاز جمله آنها  سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک جدید است که می توان برای هر مسافر دمای جداگانه تنظیم نمود و  همچنین در  این مدل از یک صفحه نمایش ویژه که تمامی اطلاعات مربوطه را بر روی شیشه جلو اتومبیل به طور مستقیم در میدان دید راننده نشان می دهد. که ما را به یاد کابین داخل آئودی می اندازد.صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی آنبا وضوح بالا به شما یک حس خودروی لوکس را می دهد.

audi a4 l - آئودی A4 مدل 2017 آماده به رونمایی در نمایشگاه خودروی پکن

مسافران می توانند به گشت و گذار و ایمیل کردن از طریق یک اتصال Wi-Fi و یا  LTE بپردازند .در این خودرو قرار است از یک سیستم صوتی لوکس با تعداد ۱۹ بلندگو  ۷۵۵ وات بنگ و Olufsen استفاده شده است.واقعا عاشقان موسیقی چع می خواهند.

Audi A4 1 - آئودی A4 مدل 2017 آماده به رونمایی در نمایشگاه خودروی پکن

موتور TFSI برای خودروی  با دو کلاچ برقی  به چرخ های جلو و یا  هر چهار چرخ منتقل کند.آئودی می گوید خرید و فروش آئودی A4   مدل ۲۰۱۷ در تابستان امسال با قیمت گذاری آن شروع می شود.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.