پژو 308 سدان 2016 در نمایشگاه خودروی چین

پژو ۳۰۸ جدید خودرویی در سبک  سدان که  امروز در نمایشگاه خودروی چین به نمایش در آمد که دارای یک ظاهر ورزشی با جلوپنجره شکیل و براق مشبک است.  چراغ های جلو کشیده و دارای دی لایت در بالای خود همانند ابرو که دارای زمینه مشکی دارد نیز به حجومی تر شدن طراحی جلوی این خودرو کمک کرده است. پژو ۳۰۸ سدان فقط برای بازار چین قرار است تولید شود.گویا قرار است این مدل از پژو با همکاری و  سرمایه گذاری مشترک دانگ فنگ تولید شود.

peugeot 308 sedan china 1 660x481 - پژو 308 سدان 2016 در نمایشگاه خودروی چین

طراحی  چراغ های عقب بسیار خوب انجام شده است و از یک طرح  یکپارچه  به صورت یک  نوار سیاهرنگ بهره می برد شبیه به آنچیزی دکه در آزارا می دید ولی مشکی رنگ و با وجود یک سقف شیب دار و همچنین طراحی درب بوت کشیده به خوبی حالتی ورزشی دارد.

peugeot 308 sedan china 3 660x516 - پژو 308 سدان 2016 در نمایشگاه خودروی چین

پژو ۳۰۸ جدید در بازار خودرو چین در ماه ژوئن آماده فروش است و در زیر کاپوت این خودرو قرار است از  موتورهای ۱.۲ توربو و ۱.۶ بنزینی توربو چهار سیلندر  بر روی پلت فرم PSA EMP2 استفاده شود.

peugeot 308 sedan china 2 660x355 - پژو 308 سدان 2016 در نمایشگاه خودروی چین

همانطور که می بینید پنجره ها بسیار تیره و مات هستند و درها قفل می باشند و ما نتوانستیم برای شما از فضای داخلی خودرو  بخوبی تصویری داشته باشیم.ولی طبق عکسی که با دوربین فوق پیشرفته از داخل این خودرو گرفته شد مشاهده کردیم  فضای داخلی پژو ۳۰۸ کاملا آماده شده است و از یک نمایشگر   لمسی بزرگ در مرکز داشبورد بهر می برد و جالب توجه است در هر صندلی خودرو یک بطری آب ۱۶ لیتری قرار داده شده است که احتمالاسعی بر قرار دادن خودرو  کمی پایین تر از ارتفاع استاندارد خود است.

peugeot 308 sedan china 2a 660x493 - پژو 308 سدان 2016 در نمایشگاه خودروی چین

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.