چری تیگو 7 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن در کشور چین

چری تیگو ۷ جدید در نمایشگاه  خودرو در چین رونمایی شد و جالب است که با استقبال زیادی نیز همراه شد .بی  شک این خودرو یکی از گزینه های بعدی برای ورود به بازار ایران نیز می تواند باشد با توجه به نشان دادن علاقه شدید شرکت های داخلی به این سبک خودرو ها  و نیز  فروش خوب نسل  قبلی تیگو باید منتظر ورود این خودرو به بازار های داخلی باشیم .

chery tiggo 7 china 1 660x514 - چری تیگو 7 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن در کشور چین

 اولین ویژگی جدید در چری تیگو ۷ وجود یک جلو پنجره جدید بزرگ. است که از طرح خاص دوکی شکل کشیده با خط های مورب است و با چراغ های جلو بخوبی هارمونی دارد .چری تیگو ۷ آخرین فیس فیس لیفت خود را در سال  ۲۰۱۲  در بازار خودرو چین روانه بازار کرده بود البته آن موقع اسم چری  T15 را یدک می کشید.

chery tiggo 7 china 2 660x396 - چری تیگو 7 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن در کشور چین

طراحی  این خودرو بر اساس سبک مفهومی TX است.در این خودرو از موتور   ۱.۵ و ۲ لیتری بنزینی روی تیگو ۷ قابل نصب خواهد بود و گیربکس نصب شده روی این خودرو از نوع  ۶ سرعته دستی یا خودکار است و  قیمتی در حدود ۱۴۳،۰۰۰ یوان  را داراست.البته چری اعلام کرده است یک نسخه هیبریدی و احتمالا  یک نسخه  کاملا  برقی از این خودرو برای فروش را در برنامه خواهد داشت.

chery tiggo 7 china 4 660x518 - چری تیگو 7 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن در کشور چین

تیگو ۷ را باید گران قیمت ترین خودروی چری بنامیم.به طور کلی طراحی بسیار زیبا را نسبت به سایر خودرو های چینی دارد و چهره ای کاملا تهاجمی و خشن دارد و نوار کروم در اطراف پنجره های عقب به آن نمای خودرو های لوکس را داده است. رینگ آلیاژی ۱۰ پر و وی شکل بر پایه طرح  crossy نیز به ظاهر این خودرو می آید.

chery tiggo 7 china 3 660x460 - چری تیگو 7 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن در کشور چین

در داخل تیگو ۷  مدل ۲۰۱۷ ما ااولین چیزی که حس خواهید کرد یک فضای بزرگ و جادار است.تودوزی با رنگ قرمز و در کنار آن داشبورد  خاکستری جذاب تر شده است.   صفحه نمایش بزرگ که در زمان خاموش بودن آن هم رنگ قرمز از خود نشان می دهد که به هارمونی با تریم خودرو کمک می کند.در پشت فرمان از یک صفحه نمایش تی اف تی برای نمایش اطلاعات خودرو وجود دارد. طراحی فرمان جالب است.  چری در تلاش است تا خود را به یک نام تجاری جوان پسمد تبدیل کند و واقعا می توان گفت که تیگو ۷    گام اول برای رسیدن به این جهت است.

chery tiggo 7 china 2a 660x493 - چری تیگو 7 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن در کشور چین

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

5 نظرات
  1. سلام .پلاک اروند این ماشین گیر میاد یا. فقط ملی می گوید

    خعلی چیز خوبیه

  2. سلام .پلاک اروند این ماشین گیر میاد یا. فقط ملی می گوید

    خعلی چیز خوبیه.پلاک اروندش گیر میاد؟؟

  3. یوسف می گوید

    سلام
    میخواستم بدونم تیگو۷ کی وارد بازار ایران میشه؟

    1. ابوالفضل نوری می گوید

      سلام.این مسئله بستگی دارد که بعد از وارد شدن این خودرو به بازار در لیست مجاز واردات خودرو قرار بگیرد یا نه.
      اگر قرار بگیرد شما می توانید واردات این خودرو را شخصا انجام دهید حتی اگر نمایندگی های داخلی وارد نکنند

  4. mohamd sadegh می گوید

    سلام.من حدود ۶ماهه که تیگو فایو مدل اکسلنت دارم خیلی ازش راضی هستم ماشین نرم و راحتی هس.شتاب قابل قبولی داره مصرف سوختش پایینه.صدای موتور تو اتاق ماشین احساس نمیشه .کولر قوی داره در مجموع ماشین خوبیه.من که خیلی ازش راضی هستم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.