آئودی TT RS کوپه مدل 2017

 

آئودی TT RS کوپه یکی از خودروهای قدرتمند TT که  در نمایشگاه پکن رونمایی شده. این خودرو دارای پیشرانه ۵ سیلندر با حجم موتور ۲.۵ لیتری و قدرت ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۸۰ نیوتن متر نیروی وارد شده را توسط گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می کند .این خودرو در دو مدل موتور RS3 و SQ3 مورد استفاده قرار می گیرد . از تغییراتی که این خودرو داشته جایگزین بلوک فولادی بجای بلوک موتور آلومینیومی  بوده که نه تنها باعث کاهش وزن این خودرو شده بلکه نیروی این خودرو را افزایش داده است . آئودی TT RS کوپه شتاب ۰ تا ۱۰۰ خود را در ۳.۷ ثانیه طی می کند .

Audi TT RS Coupe 2017 1024 03 - آئودی TT RS کوپه مدل 2017

تیم مهندسی آئودی برای بهبود هندلینگ TT RS ارتفاع سیستم تعلیق را ۱۰ میلی متر کاهش داد و از سیستم تعلیق اسپرت با کمک فنرهای و دامپرهای تطبیقی مغناطیسی در آن استفاده کرده اند

Audi TT RS Coupe 2017 1024 11 - آئودی TT RS کوپه مدل 2017

از تغییرات TT RS کوپه سپر جلوی جدید با ورودی های هوای بزرگ تر ,سر اگزوزهای بیضی شکل ,سپر عقب با دیفیوزر جدید ,اسپویلر عقب, و همچنین آ ینه های جانبی این خودرو از فیبر کربن می باشند .رینگ های آلیاژی ۱۹ اینچی با دیسک های ترمز ۳۷۰ میلی متری به صورت استاندار در این خودرو عرضه می شود در حالی که شما میتوانید رینگ های ۲۰ اینچی با ترمز های فیبر کربن یا سرامیکی به عنوان آپشن سفارش دهید .

Audi TT RS Coupe 2017 1024 1f - آئودی TT RS کوپه مدل 2017

قیمت آئودی TT RS کوپه مدل ۲۰۱۷ :

  • قیمت  آئودی TT RS کوپه درآلمان ۶۶.۴۰۰ یورو
  • قیمت  آئودی TT RS رودستر  درآلمان ۶۹.۲۰۰ یورو

گالری تصاویر آئودی TT RS کوپه مدل ۲۰۱۷

 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.