رنو کولیوس مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد

رنو کولیوس مدل ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی بیجینگ چین در تاریخ ۲۷ آوریل رسما رونمایی شد که طراحی رنو کولیوس با جلو پنجره مشبک بسیار گسترده با ۵ ردیف خط کروم رنگ براق که در وسط خود لوگوی بزرگ رنو را دارا می باشد بسیار زیبا تر شده است و در ضمن این جلو پنجره تا چراغ های جدید ادامه پیدا کرده است.اضافه شدن یک دریچه ورودی هوای جدید که البته بیشتر جنبه ظاهری دارد به نمای کنار ی خودرو زیبایی داده است. رنو کولیوس جدید از چراغهای جلو LED کاملا جدید بهره می برد و بسیار به برادر خود  مگان شبیه شده است.رنو کولیوس جدید بسیار بزرگتر از مدل قدیمی خود است و  این شاسی بلند جدید تحت عنوان یک خودروی  پنج صندلی به فروش می رسد.

ranault koleos china launch 4 660x537 - رنو کولیوس مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد

 کراس اوور کوچک ما قرار است بر روی پلت فرم قبلی و بر اساس ابعاد نزدیک به رقیب خود یعنی  نیسان X-TRAIL ساخته شود و فاصله ی دو محور یکسان ، موتورهای هم قدرت ، و یک گیربکس مشترک.این خودرو قرار است  در چین با همکاری شرکت دانگ فنگ -رنو و با سرمایه گذاری مشترک ساخته شود.

ranault koleos china launch 1 660x484 - رنو کولیوس مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد

. موتور بنزینی در این خودرو از نوع  ۲۰۰۰ سی سی با ۱۴۴ اسب بخار و در مدل ۲۵۰۰ سی سی از نوع  ۱۹۰ اسب بخار است و در هر دو موتور ازگیربکس  شش سرعته دستی و یا گیربکس  CVT X-TRONIC استفاده خواهد شد.ابعاد رنو کولیوس مدل ۲۰۱۷ به ترتیب ۴۶۷۲/۱۸۴۳/۱۶۷۸ می باشد  و فاصله بین دو محور ۲۷۰۵ است.

رنو کولیوس جدید داریا کیفیت بالای مواد بکار رفته در داخل خود است و از  چرم و پلاستیک با کیفیت بالا بهرمند است.پانل ابزار نیمه دیجیتال، و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز آن به همراه  برخی از تجملات اضافی دلیلی است که این خودرو در بازار بالاتر از خودروی نیسان X-TRAIL قرار گیرد .انتظار می رود رنو کولیوس جدید دارای قیمتی در حدود  ۲۵۰.۰۰۰ یوان را دارا باشد

 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.