رونمایی رسمی از لیفان Maiwei مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن

 لیفان Maiwei جدید بلاخره بعد از کلی خبر ساز شدن در سایت های داخلی و خارجی بخصوص بازار چینی دوست ایران به صورت رسمی رونمایی شد. قیمت  لیفان Maiwei  حدود ۸۰.۰۰۰ یوان اعلام شده که رقم مناسبی می تواند برای این خودروی SUV  باشد . لیفان Maiwei مدل ۲۰۱۷ بسیار بزرگتر لیفان X80 جدید یعنی برادر بزرگترش است و البته باید بدانید که نام این خودرو همانند قبلا کلمه x7  را یدک نمی کشد. و تنها عبارت Maiwei  بر روی بدنه این خودرو هک شده است.این خودرو در نگاه اول مثل سایر محصولات ساخت چین ما را به کپی بودن طرح خودرو از اف جی کروز می اندازد.

lifan maiwei x7 1 660x562 - رونمایی رسمی از لیفان Maiwei مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن

در جلوی   لیفان Maiwei جدید جلو پنجره دوکی شکل مشبک از رنگ مشکی را می بینیم که در وسط خود یک نوار بزرگ از لوگوی Lifan  را نشان می دهد. رینگ های این خودرو حسابی چهره ی این خودرو را بد کرده است و باید این شرکت فکری برای این مشکل بکند.در عقب نیز چراغ های ال ای دی جدید به وسیله یک نوار کروم رنگ براق به هم متصل شده اند.چیزی که دقیقا در جلوی خودرو دقیقا تکرار شده است.

lifan maiwei x7 4 660x506 - رونمایی رسمی از لیفان Maiwei مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن

در زیر کاپوت لیفان Maiwei  از یک موتور  ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی با ۱۰۷ اسب بخار و توان تولید ۱۴۵ نیوتن بر متر گشتاور را دارد استفاده شده است.،وجود گیربکس  پنج سرعته دستی و یا چهار سرعته اتوماتیک نیز از اطلاعات فنی است خودروست.

lifan maiwei x7 5 660x519 - رونمایی رسمی از لیفان Maiwei مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن

ابعاد خودروی  لیفان Maiwei  به ترتیب  ۴۴۴۰/۱۷۶۰/۱۷۳۰ میلی متر است و دارای فاصله بین دو محور ۲۷۲۰ است. لیفان Maiwei  دارای فضای داخلی خوبی  است و صندلی های چرمی با تودوزی به قهوه ای است و  صفحه نمایش بکار برده شده بسیار کوچک است و اصلا مناسب برای این تایپ خودرو نیست.

lifan maiwei x7 3 660x480 - رونمایی رسمی از لیفان Maiwei مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پکن

این خودرو در قسمت های مختلف بخوبی حجم داده شده و کمی خشن  و قدرتی به نظر می رسد.دو خط بزرگ بر روی بدنه این خودرو قرار دارد که به نظر ما می توانست نباشد. .در قسمت پشتی این خودرو سعی شده است که تا حد امکان، این خودرو حجیم و عضلانی نشان داده شود. این خودرو در قسمت داخلی دارای ۳ ردیف صندلی است ولی خوب لوازم های بکار رفته در داخل بشدت بی کیفیت است.و طراحی خاصی ندارد.مانیتور بزرگ در وسط داشبورد قرار دارد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.