بی ام و x1 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی چین

سرانجام  بی ام و هم به معرفی خودروی محبوب بی ام و x1 خود در  نمایشگاه خودروی چین تن داد و در در این خودروی ساخت شرکت خودروسازی آلمانیگویا از  فاصله‌ای بین دو محور بیشتر و یک سری امکانات  جدید بهرمند است.این افزایش فاصله دو محور سبب شده است که که طول این خودرو  ۸ سانتی متر  و عرض خودرو ۲ سانتی متر و ارتفاع آن  ۴ سانت افزایش یابد.. خوب وقتی در این رقم ها ما دارای افزایش سایز بوده ایم پس باید انتظار  بیشتر شدن ۵.۱ سانتی متری در  فضای پای سرنشینان جلو و بیشتر شدن ۱۳ سانتی فضای پای سرنشینان عقب را داشته باشیم که یک نکته بسیار مثبت است.

طبق اعلام رسمی این  شرکت بی ام و x1 دارای موتور های مختلف برای انواع خریداران است.اولین موتور برای بی ام و x1 از نوع  ۱.۸ لیتری بنزینی سه سیلندر ۱۳۶ اسب بخار است .در موتور دوم از  یک موتور  ۲ لیتری چهار سیلندر ۱۹۲ اسب بخاری و در سومین مدل نیز از  یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر ۲۳۱ اسب بخاری بهرمند می شودو همگی از یک  گیربکس  ۶ سرعته اتوماتیک استپ ترونیک یا ۸ سرعته اتوماتیک استپ ترونیک  بهره خواهند برد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.