به هیوندایی الانترا اسپرت مدل 2017 سلام کنید با 200 اسب بخار

هیوندای کره جنوبی با تایید کردنخبر ورود مدل اسپرت از هیوندایی الانترا  به ایالات متحده آمریکا به عنوان هیوندایی الانترا اسپرت مدل ۲۰۱۷ با توان تولید ۲۰۰ اسب بخار بسیار از علاقه مندان این خودرو را خوشحال کرد.

2017 hyundai avante sport - به هیوندایی الانترا اسپرت مدل 2017  سلام کنید  با 200 اسب بخار

حدود دو ماه پیش، مدیر عامل شرکت هیوندای موتور امریکا دیو زوچوزکی اعلام کرد قصد دارد به معرفی از مدلهیوندایی الانترا اسپرت در سال ۲۰۱۷  در ماه نوامبر در نمایشگاه SEMA خبر داد. البته به لطف همکاران ما در تیم اروند پلاک شما  نمی خواهد که تا آن زمان صبر کنید و شما می توانید در همین صفحه به مشخصات اصلی این خودرو دست پیدا کنید.

2017 hyundai avante sport 7 - به هیوندایی الانترا اسپرت مدل 2017  سلام کنید  با 200 اسب بخار

هیوندایی الانترا اسپرت جدید ما خودروی بسیار جذاب است به عنوان یک خودروی اسپرت و داشتن بدنه جدید  تهاجمی تر از قبل بطور ۱۰۰ درصد طرفداران زیادی را در دنیای خودرو کسب میکند.. یک سپر جلو جدید با طرح  beefier با دریچه های هوای بزرگتر و افقی (به جای عمودی) چراغ های دی لایت و  جلو پنجره  پنجره مشبک با لوگوی بزرگ  اسپرت قرمز همگی یک خودروی ورزشی را به بازار ارائه خواهد کرد.

2017 hyundai avante sport 5 - به هیوندایی الانترا اسپرت مدل 2017  سلام کنید  با 200 اسب بخار

رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی (با لاستیک ۲۲۵/۴۰ R18) که در چندین طرح در دسترس خواهد بود.پشت ماشین نیز  به سپر دوباره طراحی شده مجهز به یک اسپویلر  و یک جفت اگزوز با جنس سر اگزوز   کروم است. علاوه بر این، چراغهای عقب به نظر می رسد به لطف LED بودن بخوبی از نسخه قبلی متمایز است.

2017 hyundai avante sport 1 - به هیوندایی الانترا اسپرت مدل 2017  سلام کنید  با 200 اسب بخار

از همه مهمتر هیوندایی الانترا اسپرت مدل ۲۰۱۷  از یک سیستم تعلیق عقب چند لینک بهره می برد و در زیر کاپوت این خودروی ورزشی ما می دانیم که از   یک موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدید وجود دارد که در  هیوندایی الانترا اسپرتسفارش آمریکا گفته شده که باید  ۲۰۰-۲۰۲ اسب بخار (تقریبا ۱۵۰ کیلووات)خروجی بدهد.البته گشتاور هم قرار است  ۱۹۵ پوند فوت (۲۶۵ نیوتن متر)باشد.گیربکس مورد استفاده در هیوندایی الانترا اسپرتاز نوع  شش سرعت  دستی و  و هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک است. هیوندایی الانترا اسپرت مدل ۲۰۱۷  قادر است  ۰ تا ۱۰۰  کیلومتررا در   هشت ثانیه طی کند.

2017 hyundai avante sport 6 - به هیوندایی الانترا اسپرت مدل 2017  سلام کنید  با 200 اسب بخار

علاوه بر سخت افزار خارجی و قوی تر جسورانه شدن هیوندایی الانترا اسپرت مدل ۲۰۱۷ محدوده شکوه الانترا  نیز به داخل این خودرو نفوذ کرده است و دارای به یک فضای داخلی هیجان انگیز تر با تریم مصنوعی فیبر کربن، صندلی ورزشی، طرح تودوزی قرمز، و فرمان اسپرت است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

3 نظرات
  1. ramin_raf می گوید

    سلام
    عزیز برادر در ایران هم با نام آوانته فروخته میشد و هنوز هم در خیابانها قابل روئیت هست

  2. محمد می گوید

    الانترا تو بعضی کشورها حتی کره به اسم آوانته فروخته میشه

  3. خسرو می گوید

    سلام
    مطلبی که در مورد الانترا ۲۰۱۷ گذاشتین، عکساش چرا هیوندایی آوانته هست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.