رونمایی از چری تیگو 3 X مدل 2017 در نمایشگاه خودروی چین

چری تیگو ۳ بعنوان یک خودروی ورزشی با نام TIGGO 3 در نمایشگاه خودروی پکن در تاریخ ۳۰ آوریل سال ۲۰۱۶ رونمایی شد.چری تیگو ۳ با رنگ قرمز آتشین و چراغهای جلوی بزرگ و شیک که بی شک هدف اصلی خریداران جوان خواهد بود. چری تیگو ۳ در بازار چین با نام  H2 تولید و فروش می یابد و از طراحی بسیار زیبا با جلوپنجره مشبک از جنس آرک سیاهرینگ های ورزشی از نوع ۱۰ پره و همچنین در قسمت عقب از یک طراحی دقیقا خاص بهره می برد و در اصل از اون دسته طراحی هایی است که همگان شاید نپسندند.چراغ های عقب به صورت خاصی به بیرون زده اند و یک نوار نقره ای رنگ این دو چراغ را به یکدیگر متصل کرده است. و ریل های سقف در سبک متقاطع است.چری تیگو ۳ در ابتدا تنها با یک موتور ۱۰۶ اسب بخار بنزینی  ۱.۵ لیتری وارد بازار می شود.

چری تیگو ۳ دارای یک گیربکس شش سرعته دستی ویا  جفت کلاج اتوماتیک است.البته خوشبختانه یک موتور ۱.۲ توربو در اوایل سال ۲۰۱۷ با حدود ۱۵۰ اسب وارد بازار می شود .چری تیگو ۳ دارای ابعاد   ۴۲۰۰/۱۷۶۰/۱۵۷۰ و فاصله بین دو محور ۲۵۵۵ میلی متر می باشد. چری تیگو ۳ از فضای داخلی از نوع روز خودروست که  با صندلی های چرم با طرح  بیت نارنجی می باشد و دارای فرمان اسپرت است.در مرکز  داشبورد ازصفحه  صفحه نمایش لمسی پنج اینچی و یک  صفحه نمایش دوم از نوع ال سی دی جهت نمایش اطلاعات  خودرو است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.