اولین تصاویر از بی ام و X3 مدل 2018

از تصاویر جاسوسی منتشر شده از خودروی  بی ام و X3 مدل ۲۰۱۸ بخوبی مشخص است که این شرکت در حال آماده سازی این خودرو جهت رقابت با پورشه ماکان توربو و مرسدس AMG GLC 63 است.تصاویر در حال تست خودروی  BMW X3 M  به عنوان یک نمونه اولیه که توسط عکاسان  ماهر به صورت جاسوسی گرفته شده است.

همانگونه که مشاهده می کنید  بی ام و X3 در استتار سنگین محافظت شده است و خودروی در حال  تست در جاده های شهر در آلمان و نزدیک به مرکز آزمونخودرو های شرکت بی ام و در  خارج از شهر  مونیخ است. این شرکت به خوبی خودروی خودر را پوشانده است اما هنوز هم ما می توانیم ببینیم که دریچه های ورودی هوا در  سپر جلو بزرگ شده اند و  با جلو پنجره مشبک با مش بزرگ در جلو خودرو بکار رفته است. در عقب خودرو استفاده از سیستم چهار لوله اگزوز ، اسپویلر عقب و طراحی جدید سپر عقب مشخص است.

و در اینجا سوال طبیعی برای ما پیش آمده که  بی ام و X3 جدید ما از چه موتوری می خواهد استفاده کند؟ خب، ما هنوز اطلاعات کافی در مورد آن را نداشته ،نمی توانیم قطعی نظر دهیم .اما به احتمال زیاد یک موتور ۳.۰ لیتری TwinPower توربو با شش سیلندرو ارائه قدرت بیش از ۳۶۰ اسب بخار (۲۶۵ کیلووات) و ۳۴۳ پوند فوت گشتاور (۴۶۵ نیوتن متر)  خواهد بود و از مدل X4 M40i یک جفت گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را قرض گرفته است.این شاسی بلند اسپرت قادر به رسیدنشتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در کمتر از ۴.۷ ثانیه است.

 

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.