نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها

نمایشگاه خودروی پکن در سال ۲۰۱۶ با همه خوبی ها و بدی هاش در حال گذر است و اگر از کاربران اروند پلاک باشید متوجه شده اید که اکثر خودرو های رونمایی شده در این نمایشگاه را تیم اروند پلاک بررسی کرده است.اما بحث جالبی که صنعت گران و بخصوص شرکت هایی که اقدام به برگزاری سالن های نمایشگاه بخصوص خودرو می کنند استفاده از صنعت مدل هاست که  با استفاده از لباس ها و مدل های حرفه ای سعی در در هرچه شکیل تر شدن نمایشگاه های خود می کنند. صنعت خودرو در چین بزرگترین بازار خودرو در جهان است که با فروش ۲۱،۱۵۰،۰۰۰ اتومبیل های سواری و ۳.۴۵ میلیون دستگاه خودرو تجاری در سال ۲۰۱۵.خود گویای همه چیز است. ما سعی کردیم از این صنعت در به صورت تصادفی تصاویر مربوطه را قرار دهیم.

نمایشگاه خودروی پکن 12 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها

در چند دهه اخیر در دنیا، قدر و اعتبار مانکن (یا مدل)ها به‌شدت بالا رفته‌است و این حرفه دیگر به جایگاهی رسیده‌است که بسیاری از تبلیغات مهم دنیا را به اعتبار مانکن هایی که در آنها حضور دارند می‌سنجند.

نمایشگاه خودروی پکن 7 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها

در اصل مانکن یا مدل کسی است که مدل های هنری، فشن یا آگهی های تبلیغاتی را با حالت و ژستی خاص نمایش می دهد. مدلینگ از سایر انواع اجرا و نمایش عمومی از قبیل بازیگری، رقص و پانتومیم متمایز است، اگرچه مرز بین آنها کاملا مشخص نیست. معمولا ظاهر شدن در فیلم یا نمایش- صرفنظر از ذات و طبیعت نقش- به عنوان مدلینگ محسوب نمی شود. البته از آنجایی که مدلها عموما در عکس ها و نمایش های خود باید احساس و هیجان خود را نشان بدهند، بسیاری از آنها خود را بازیگر می دانند.

 نمایشگاه خودروی پکن 4 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 2 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 1 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 12 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 13 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها  نمایشگاه خودروی پکن 15 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 16 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 17 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 11 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 10 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 9 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 8 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها نمایشگاه خودروی پکن 7 - نمایشگاه خودروی پکن (چین) 2016 از نگاه مدل ها

3 نظرات
  1. فرهاد می گوید

    سلام
    چه خودروهای خوشکلی !!!

  2. Reza.mbi می گوید

    نمایشگاه خودرو یا نمایشگاه بانوان خخخخ

  3. محمدرضا می گوید

    سلام بر اروند پلاک.وب سایت شما عالی است.بخصوص با این گزارش که دیوار خطوط قرمز را به عقب رانده اید. پایدار باشید//

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.