نیسان تیدا مدل 2017 با ظاهر جدید

 نیسان از تیدای فیس لیفت شده خود پرده برداری کرد.نیسان تیدا که در تاریخ ۳ مه سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه خودروی چین رونمایی شد در مدل هاچ بک استو خودروی مذکور دارای رنگ سبز بود.نیسان تیدا جدید  اساسا همان خودروی است که به عنوان نیسان پولسار در اروپا وارد بازار شده است.البته با یک جلو پنجره مشبک و ضربه گیر های جدید است.قرار است با قیمت ۱۰۰.۰۰۰-۱۴۰.۰۰۰ یوان در کشور پین به فروش برسد.

نیسان تیدا درمدل ۲۰۱۷ خود از یک موتور  ۱.۶ بنزینی با تولید ۱۲۶ اسب بخار و ۱۵۴ نیوتن بر متر نیرو بهره می برد که به یک گیربکس  شش سرعته دستی  یا CVT مجهز است.البته مدل  ۱.۲ لیتریتوربو از این خودرو  به بازار ارائه خواهد شد . نیسان تیدا در کشور چین توسط   شرکت دانگ فنگ-نیسان با سرمایه گذاری مشترکساخته خواهد شد.

این خودرو در داخل خود از یک صفحه نمایش لمسی  و اهرم دنده  بزرگ از نوع اسپرت و تریم داخلی  خاکستریبهره می برد.همچنین در قسمت  عقب نیز از چراغ های عقب با طراحی جدید و البته جالب که کمی بیش از حد بزرگ بنظر می رسد بهره می برد.رول کرومی کوچک بین دو چراغ عقب قرار دارد البته چراغ ها را به هم متصل نکرده است. اما بزرگترین مشکل در طراحی خودروی نیسان تیدا لوله لوله ی اگزوز است که بشدت در چشم ات بخصوص انبار آن که وحشتناک است. انگار داریم به خودرو های سال ۱۹۸۵ یا حتی پیش از آن نگاضه میکنیم و من رو دقیقا یاد تیبای ایرانی می اندازد.این خیلی زشت است.

nissan ttida bj china 5 660x469 - نیسان تیدا مدل 2017 با ظاهر جدید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.