فیلم زیبا از قسمت های مختلف نمایشگاه خودروی چین در سال 2016 حتما ببینید !

نمایشگاه خودرو بیجینگ ۲۰۱۶ قرار است در شهر بیجینگ یا همان پکن و درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی چین CIEC برگزار شود.این نمایشگاه شروع به کار خود را قرار است از  april 25 2016 تا تاریخ  may 4 2016 ادامه دهد که به عبارتی می شود  ۶ تا ۱۵ اردیبهشت ۹۵ به تقویم ما.

نمایشگاه خودرو بیجینگ ۲۰۱۶ در  چین با هدف ایجاد یک جایگاه جهانی برای محافل خودرو جهت نمایش نوآوری و توسعه خودرو که با تلاش های بسیاری از تولید کنندگان شناخته شده، پوشش رسانه ای جامع و خدمات با کیفیت بالا ایجاد شده است. نمایشگاه خودرو پکن فرهنگ متنوع خودرو را با قسمت های دیگر نمایشگاه خودرو ادغام کرده و جایگاه تجاری تعاملی برای شرکت های خودرو و مصرف کنندگان ایجاد می کند. این نمایشگاه نقش مهمی در هدایت و توسعه مصرف در صنعت خودرو دارد. نمایشگاه بین المللی خودرو چین آخرین نوآوری های خودرو را نمایش داده و به ترویج مارک ها و ارائه بصری خودرو پرداخته و به افزایش و رشد بازار خودرو و گسترش فرهنگ خودرو کمک می کند. نمایشگاه بین المللی خودرو محصولات و خدماتی مانند: مفهوم وسایل نقلیه و اتومبیل های مسافری، وسایل نقلیه تجاری و وسایل نقلیه با اهداف تولید و کارکردهای خاص، فن آوری و تجهیزات قطعات خودرو، مونتاژ، ماژول ها و سیستم های خودرو R &، طراحی تکنیک ها و سیستم ها، فن آوری نرم افزار کامپیوتری اندازه گیری خودرو، تست تجهیزات، فن آوری های جدید منابع انرژی، فن آوری و مواد جدید در صنعت خودرو، لوازم تزئینی صنعت خودرو، لوازم جانبی فن آوری حفاظت از محیط زیست وتعمیر و نگهداری خودرو را ارئه می دهد. نمایشگاه خودرو چین به شدت توسط غرفه داران خودرو داخلی و خارجی، توزیع کنندگان خودرو های محلی، رسانه عظیم و مخاطبان، مورد اقبال قرار گرفته است و مقر برگزاری آن هر سال بین پکن و شانگهای در تغیر است.

دلیل شرکت در نمایشگاه خودرو بیجینگ ۲۰۱۶ این است که در کشور چین یک بازار پررونق برای سرمایه گذاران بین المللی است.بخش خودرو یکی از صنایع هسته ای در اقتصاد چین است. چین از ایالات متحده در تبدیل شدن به بزرگترین بازار خودرو در جهان در سال ۲۰۰۹ پیشی گرفت. رکورد ۱/۱۸ میلیون وسایل نقلیه ( بیش از ۴/۳۲ درصد نسبت به سال ۲۰۰۹ ) در چین در سال ۲۰۱۰ ثبت شد.با توجه به تقاضای رو به رشد شهرهای ردیف دوم و سوم خرید و فروش اتومبیل های مسافری با اندازه کوچک و متوسط ،​​ پررونق شده است.صنعت تامین کننده بین المللی در چند سال گذشته در نتیجه حضور رهبران فناوری، به خوبی در چین استقرار یافته است.در نمایشگاه خودرو بیجینگ ۲۰۱۶ ما شاهده خودرو ها و اتومبیل های سفری، تجاری و مخصوصو طراحی های جدید خودروست کهقطعات خودرو، مونتاژ، مدل و سیستم جدید برای آنها ارائه خواهد شد.از جمله موارد مورد علاقه بازدید کنند گان در این نمایشگاه لوازم جانبی و دکوراسیون خودرو است.

وجود دستگاه های جدید تشخیص خودکار، آزمایش، دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاهی خودرو و همچنین تکنولوژی های جدید و مواد جدید برای تولید صنعت خودروبه همراه فناوری انرژی جدید خودرو و محصولات صنعت خودرو از  جمله موارد دیگری است که توجه خودروسازان دنیا را جذب خواهد کرد.در نمایشگاه خودرو بیجینگ ۲۰۱۶ تمامی تولید کنندگان و فروشندگان تجاری اتومبیل های مسافرتی همچنین تولید کنندگان و فروشندگان قطعات خودرو – آژانس های طراحی-تهیه کنندگان دکوراسیون اتومبیل و کالاهای مصرفی-شرکت های خدمات مالی-شرکت های تجاری و بخصوص رسانه ها حصور خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.