لِگوی خارق‌العاده پورشه 911

پس از ارائه یک خودروی استتاری در ماه ژانویه، مسابقه‌ای‌ترین نسخه پورشه ۹۱۱ اینک به عنوان یک مدل «دست‌ساز» با مقیاس ۱ به ۸ در دسترس قرار گرفته است.

porsche 911 gt3 rs lego 1 516x285 - لِگوی خارق‌العاده پورشه 911

در حالی که مشتریان امریکایی برای تجربه ساخت این ماکت «لگو تکنیک» باید مبلغی معادل ۳۰۰ دلار بپردازند، کسانی که در آلمان زندگی‌ می‌کنند، برای داشتن آن باید ۳۰۰ یورو بپردازند. همچنین قیمت این مدل برای کانادایی‌ها برابر ۳۵۰ دلار است.

LEGO Technic Porsche 911 GT3 RS 516x281 - لِگوی خارق‌العاده پورشه 911

در مقابل، بهترین حالت ممکن از یک تجربه کامل از در کنار هم قرار دادن یک GT3 RS در اختیار مشتری قرار داده می‌شود. در همین حال، مهمتر از همه قطعات موردنیاز، یک کتاب ویژه کلکسیونر است که همراه با تاریخچه «لگو تکنیک» و خودروهای پورشه GT ارائه شده است.

LEGO Technic 42056 Porsche 911 Collectors Book 516x290 - لِگوی خارق‌العاده پورشه 911

از میان مهمترین ویژگی‌های این لِگو می‌توان به بدنه نارنجی، فنربندی قرمز‌رنگ تعلیق، جزئیات به کار رفته در چراغ‌های جلو و عقب، کالیپرهای ترمز و چرخ‌ها اشاره کرد. ضمن اینکه گیربکس و پدل‌شیفتر‌ها و همین‌طور، پیستون‌ها و موتور شش سیلندر واقعاً حرکت می‌کنند.

در مجموع، این مدل مینیاتوری دارای ۲۷۰۴ قطعه بوده و برای افراد بالای ۱۶ سال تدارک دیده شده است. وقتی مدل لگو تکنیک پورشه ۹۱۱ GT3 RS تکمیل شود، طولی برابر ۵۷ سانتی‌متر خواهد داشت و عرض و ارتفاع آن به ترتیب برابر ۲۵ و ۱۷ سانتی‌متر خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.