معرفی خودروی دو چرخ LINGYUN در نمایشگاه پکن

خودروی LINGYUN یک خودروی دونفره دو چرخ که یکی از شگفت انگیزترین خودرو در نمایشگاه پکن بوده این خودور  الکتریکی با بدنه ساده و زیبا  دارای دو چرخ یکی در جلو و دیگری در عقب توجه خیلی ها رابه خود جلب کرده است .

lingyun two wheel china 4 660x577 - معرفی خودروی دو چرخ LINGYUN  در نمایشگاه پکن

شرکت خودروسازی LINGYUN که در کار تولید و فناوری خودروهای  دو چرخ و هوشمند است در نمایشگاه پکن از محصولات خود رونمایی کرد .دو چرخ این خودرو با استفاده از ژیروسکوپ مکانیکی برای حفظ تعادل در چرخ های جلو و عقب فرمان می دهد که  چرخ های این خودرو می توانند ۹۰ درجه در محور اطراف و در گوشه و کنار خودرو به طور خودکار با بدنه خودشان را  تنظیم کنند .

lingyun two wheel china 1 660x527 - معرفی خودروی دو چرخ LINGYUN  در نمایشگاه پکن

شرکت خودروسازیLINGYUN می گوید وزن این خودرو به اندازه نصف یک ماشین معمولی است باتری این خودرو را میتوان جدا کرد و در خانه شارژ کرد و نیازی به ایستگاه های شارژر خودرو نیست

lingyun two wheel china 2 660x343 - معرفی خودروی دو چرخ LINGYUN  در نمایشگاه پکن

خودروی LINGYUN دارای ابعاد به ترتیب ۴۳۶۰/۱۳۹۰/۱۲۲۰، میلی متر و دارایوزن ۶۰۰ کیلو است. و موتور الکتریکی این خودرو  دارای قدرت  خروجی۶۰ اسب بخار و بیشترین سرعتش ۱۲۰  کیلومتر بر ساعت است وتا  محدوده ۴۰۰ کیلومتر  را میتوان طی کند است. ظرفیت باتری این خودرو  ۲۵kWh  است.که  مصرف برق در هر صد کیلومتر  ۷ کیلووات بر  ساعت است. زمان شارژ  ۲۲۰V   در سه ساعت است. شرکت خودروسازی Linyun قصد دارد در سال ۲۰۱۹ و یا ۲۰۲۰ تولید انبوه ای از این خودروهای هوشمند دو چرخ در  کار خود قرار دهد .

lingyun two wheel china 3 660x419 - معرفی خودروی دو چرخ LINGYUN  در نمایشگاه پکن

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.