رونمایی MG از GS جدید در نمایشگاه خودروی لندن

پس از تیزر شاسی‌بلند کامپکت جدید در ماه گذشته، ام جی سرانجام پرده از رخ شاسی‌بلند جدید GS کنار زد و اعلام نمود که این خودرو با گیربکس DCT دوکلاچه در دسترس خواهد بود.

516x344x2017 mg gs suv 516x344.jpg.pagespeed.ic .yDuBigL oy - رونمایی MG از GS جدید در نمایشگاه خودروی لندن
بنابراین GS با اولین گیربکس اتوماتیک ام جی به بازار خواهد آمد و گفته‌شده که این گیربکس فقط در مدل سطح بالا در دسترس خواهد بود و به‌عنوان یک آپشن مطرح است. طبق گفته‌ی این خودروساز بریتانیایی، این گیربکس پاسخگوتر بوده و سواری نرم‌تری را ارائه می‌دهد.

516x323xmg gs unveiled london motor show 1 516x323.jpg.pagespeed.ic .U8 O6ZYTbr - رونمایی MG از GS جدید در نمایشگاه خودروی لندن
GS همچنین با یک پیشرانه‌ی بنزینی ۱.۵ لیتری و توربوشارژدار و در سه تریم عرضه خواهد شد که به معنی انعکاس استراتژی قیمت‌گذاری خانوادگی این شرکت است.
رئیس بخش بازاریابی و فروش ام جی آقای متیو چِینی می‌گوید:

زمانی که انتخاب‌های گیربکس و پیشرانه در نظر گرفته شد، ما به صدای مشتریان گوش کردیم و گرایش‌های بازار را سنجیدیم. این نه‌تنها یک موقعیت خطیر و مهم برای رونمایی از شاسی‌بلند جدید است بلکه یک لحظه‌ی مهم و قابل‌توجه برای معرفی اولین گیربکس اتوماتیک نیز هست، گیربکسی که منتظران زیادی داشته و ما مفتخریم که این قابلیت را ارائه می‌دهیم.

516x343xMG GS concept 5 516x343.jpg.pagespeed.ic .OGvGB6jDAB - رونمایی MG از GS جدید در نمایشگاه خودروی لندن
در زمان رونمایی، چِینی صرف‌نظر از قیمت GS اعلام کرد که:

این خودرو (ازنظر قیمت) با سایر مدل‌هایمان تناسب خواهد داشت. باعث افتخار ماست که قیمت‌هایمان شفاف و روشن است. زمانی که می‌گوییم خودروهایمان قابل‌ابتیاع هستند، این را ثابت می‌کنیم. فهمیدن ساختارهای قیمت‌گذاری آسان است و مخارج اضافی شگفت‌انگیزی وجود ندارد.

قیمت این خودرو در هنگام رونمایی رسمی خودرو در ماه ژوئن مشخص خواهد شد.

منبع: carscoops

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.