مقتدایی استاندار خوزستان استعفا داد

عبدالحسین مقتدایی استاندار خوزستان که نقش بسزایی در افزایش تردد خودروهای پلاک اروند از محدوده ۱۲۰ کیلومتری به کل خوزستان داشته است صبح امروز با درخواست بازنشستگی ایشان موافقت شد و از پست استانداری خوزستان استعفا داد .

بدون شک خدمات ارزنده دکتر مقتدایی و حمایت تمام قد ایشان برای تصویب مصوبه طرح توسعه پایدار خوزستان که به تایید شورای عالی امنیت ملی رسیده است تردد خودروهای پلاک اروند برای همیشه در کل خوزستان مجاز خواهد بود .

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به خدمات مدیریتی استاندار خوزستان، با بیان این‌که مقتدایی از مدیران با تجربه، فعال، باانگیزه و با برنامه نظام جمهوری اسلامی هستند و خواهند بود، گفت: طی نامه‌های جداگانه‌ دکتر مقتدایی از رییس‌جمهور و وزیر کشور، در نهایت با اصرار وی با درخواست بازنشستگی ایشان موافقت شد.

به گزارش اروند پلاک به نقل از ایسنا ، محمدحسین مقیمی صبح امروز، ۲۱ اردیبهشت در جلسه تودیع دکتر مقتدایی در جمع مدیران ستادی استان اظهارکرد: آقای مقتدایی بارها بنای جدایی گذاشته بودند. برای من که وی را می‌شناسم خیلی سخت بود که برای تودیع وی به خوزستان بیایم. صمیمانه از خدمات ایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مقتدایی هر کجا می‌روند منشا خیر هستند؛ چه در دوره نمایندگی مجلس، دوره اول استانداری خوزستان و هرمزگان. در این دوره نیز توفیقات خوبی داشتند و به نحو شایسته‌ای استان را مدیریت کردند.

مقیمی گفت: طی یک سال اخیر که به وزارت کشور رفتم یکی از استان‌هایی که نگرانش نبودیم و فکر می‌کردیم مدیران منطقه درست مدیریت می‌کنند استان خوزستان با حضور آقای مقتدایی بود.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: دکتر مقتدایی بارها بنای جدایی گذشته بود. همیشه دنبال عدم تمدید ماموریت از نفت بودند. این بار به رییس‌جمهور و وزیر کشور نامه نوشتند و درخواست بازنشستگی کردند.

مقیمی با اشاره به وضعیت استان خوزستان، به خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای آقای مقتدایی از جمله در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با مدیریت وی امسال مدیریت خوبی در زمینه اعزام زوار اربعین اعمال شد. مشکلات مرزی، آبی و خاکی استان خوزستان مرتفع و حوادث سیل اخیر نیز به خوبی مهار شد. ان‌شاءالله خداوند به ایشان توفیق خدمت بیشتر دهد.

وی افزود: مقتدایی از مدیران ارزشمند نظام و مایه مباهات است و حقیقا از دیشب که بنا شد برای این منظور به خوزستان بیایم، برای من خیلی سخت بود چون ایشان را خوب می‌شناسم.

معاون وزیر کشور بیان‌کرد: ان‌شاءالله از خدمات ایشان به عنوان مشاور وزیر کشور بهره خواهیم برد.

در پایان این جلسه آقای فرج‌الله خبیر به عنوان سرپرست استانداری خوزستان معرفی و دکتر عبدالحسن مقتدایی به عنوان مشاور وزیرکشور معرفی شد.

 

5 نظرات
  1. مهدی جاموسی می گوید

    واقعا آقای مقتدایی یه استاندار نمونه در کل کشور بودند واقعا ناراحت شدم ته ایشون رفتند ما جوون ها همگی طرفدار آقای مقتدایی هستیم و خواهیم بود و امیدواریم ایشان از دوران بازنشستگی خود نهایت لذت رو ببرند

  2. علیرضا می گوید

    لابی نعمت زاده ….

  3. ادمین سایت ایرانیان موزیک می گوید

    دکتر مقتدایی واقعا تک بود تو تمام حوضه های اداری کشور بهترین عملکرد رو تو استان خوزستان داشت واقعا از رفتنش خیلی ناراحت شدم…. تو تمام حوضه ها شهرداری حمل نقل محیط زیست همه چیز و مهم تر از اون تردد خودروهای پلاک اروند….. امیدوارم هر جا باشند موفق تر از روزای قبل باشند

  4. دانشجو می گوید

    حالا با رفتن مقتدایی تکلیف تردد پلاک اروند در خوزستان چی می شه؟! مصوبه هیات وزیران که نبوده تداوم پیدا کنه …

  5. hossein می گوید

    من وقتی این خبرو شنیدم واقعا ناراحت شدم چرا که بعد از سالها شاهد استانداری مقتدر وتوانا بودیم که خدمات خود را خالصانه برای مردم انجام میداد و احساس امنیت میکردیم که استاندار مون حقمونو میگیره و قرص و محکم پشت هم استانیاش وایستاده ایشالله آقای مقتدایی هرجا که باشن موفق و پیروز باشن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.