بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

 هوندا ریج لاین مدل ۲۰۱۷ در اصل  نسل دوم این وانت سایز متوسط ​​هونداست که  دوباره طراحی شده است  تا بتواند هر دو جنبه خودرو یعنی  تفریحی و کار را برای علاقه مندان این خودرو به ارمغان بیاورد. هوندا ریج لاین دقیقا یک درجه بالاتر یک وانت متوسط ​​مدرن است کهبر خلاف بدنه خشن  خود دارای داخل کابین انعطاف پذیر تمی باشد.هوندا ریج لاین مدل ۲۰۱۷ در بازار باید با خودروهایی نظیر شورلت کلرادو جی ام سی کانیون تویوتا تاکوما و نیسان فورنتینر رقابت کند.هوندا ریج لاین جدید ۳۰۰۰۰ دلار قیمت دارد.

Honda Ridgeline 2017 1600 3f - بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

هوندا ریج لاین مدل ۲۰۱۷  دارای موتور ۶ سیلندر با حجم موتور ۳.۵ لیتر است که دارای یک گیربکس ۶ سرعته است که می تواند ۲۸۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۲ نیوتن بر متر گشتاور تولید کند.سیستم تزریق در این خودرو از نوع  تزریق مستقیم است و می تواند ۰ تا ۱۰۰ خود را در  ۷.۵ ثانیه بدست بیاورد.بیشترین سرعت این خودرو  ۱۲۰ مایل در ساعت است و دارای دو نوع سیستم انتقال نیرو است یکی محور جلو و دیگری چهار چرخ متحرک است.

Honda Ridgeline 2017 1600 05 - بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

در زمینه افرایش قابلیت  بکسل، از جمله موارد جدید است که در این سبک خودرو ها مورد توجه است. حداکثر ظرفیت بار این خودرو ۱۵۸۴ پوند (۷۱۸.۵ کیلوگرم) کم و تا ۵۰۰۰ پوند (۲۲۶۸ کیلوگرم)  را کی تواند بکسل کند. هوندا ریج لاین مدل ۲۰۱۷ در نسل جدید خود از نظر  آیرودینامیکی و محکم و عایق صدا شده است.زمان فروش هوندا ریج لاین ژوئیه سال ۲۰۱۶ می باشد و دارای قابلیت ۵ سرنشین و ۴ درب است .ابعاد این خودرو به ترتیب ۷۰.۵ اینچ عرض – ۲۱۰ اینچ طول و دارای ۴۴۳۰ پوندوزن است.
 Honda Ridgeline 2017 1600 02 - بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

ترکیب این پلت فرم جدید با تزریق مستقیم ۳.۵ لیتری I-VTEC ™ V-6 موتور قوی تر و کارآمد تری را ارائه داده است.یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته با سیستم هوشمند متغیر گشتاور توسط ™ (iVTM-4 ™)از نوع ۴ چرخ محرک با تکنولوژی AWDاست که سبب کاهش مصرف سوخت می شود.

Honda Ridgeline 2017 1600 04 - بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

هوندا ریج لاین از نظر فناوری این خودرو دارای صفحه لمسی جدید ۸ اینچی و سیستم به همراه   آندروید اتو و اپل CarPlayو سیستم جدید ماهواره ای   ناوبریو طیف گسترده ای از استاندارد های جدید و تجهیزات است که شامل سیستم کنترل آب و هوای خودکار و استارت با  فشار یک دکمه و همچنین قابلیت راه اندازی از راه دور است.

Honda Ridgeline 2017 1600 67 - بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

نسل دوم هوندا ریج لاین که طراحی داخلی و خارجی آن توسط هوندا R & D آمریکا، در استودیو طراحی لس آنجلس  انجام شده است .نمای خارجی مدرن و شیک، بدنه ای با ضلع دار ورزشی جدید و نمای بیرونی که  در خودرو های پیشرفته وانت هوندا قرار دارد.با فاصله ی دو محوراین خودرو ۳.۳ اینچ افزایش داشته است به نحوی که تا ۳.۳ اینچ در مقابل نسل قبلی افزایش داشته سات.افزایش طول کلی به مقدار ۳.۱ اینچ و و فضای بار این خودرو به میزان  ۳.۹ اینچ در طول و ۵.۵ اینچ در عرضاز جمله تغیرات ابعادی این خودروست.

Honda Ridgeline 2017 1600 06 - بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

  قابلیت حمل محموله در هونداریج لاین  بیشتر از قبل شده است و بدنه کمی به پایین تر و عریض تر شده است.که به بهبود کارایی آیرودینامیکی منجر شده است. طراحی نسل دوم بیرونی هوندا ریج لاین دارای ویژگی های متعدد و منحصر به فرد است از جمله دو درب عقب اتومبیل برقی شده است و  سیستم صوتی ۴۰۰ وات و سیستم روشنایی بیرونی پیشرفته، از جمله چراغ های LED  و دی لایت (DLR) و پروژکتور جلو  LED همه همه جدید شده اند. استاده از  جلو پنجره روشن کروم به این خودرو نمایی دیگر داده است. طراحی بیرونی هوندا ریج لاین  بطور کامل جدید است.

Honda Ridgeline 2017 1600 02 - بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

شیشه جلو در هوندا ریج لاین توکار است و به شدت سبب کاهش سر و صدای و بهبود بهره وری سوخت می شود. البته این خودرو از اسپویلر در لبه عقب کابین مسافر و بالای سقف استفاده کرده است که سبب افزایش راندمان خواهد شد.در اطراف تمام پنجره ها و دستگیره های درب خودرو از  کروم استفاده شده است که سبب داشتن ظاهری مجللتر در اسن خودرو است.این خودرو دارای رینگ های استاندارد  ۱۸ اینچی ۶ پراست.

Honda Ridgeline 2017 1600 03 - بررسی تخصصی هوندا ریج لاین مدل 2017

بدنه هوندا ریج لاین  از نظر استحکام نیز افزایش داشته است و در آن از فولاد های مقاوم تا  از ۲۷۰ مگاپاسکال فوق العاده قوی استفاده شده است.  هوندا ریج لاین  در مدل ۲۰۱۷  دارای خروجی پریز برق ۱۱۵ ولت و از نوع ۱۵۰ وات است.

 کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.