بزرگ‌ترین نمایندگی فروش لامبورگینی در دنیا افتتاح شد/ تصاویر

این نمایندگی فروش جدید در جاده شیخ زاید واقع شده و توسط Al Jaziri Motors مدیریت می شود.

این نمایندگی بزرگ در فضایی به مساحت ۲۷۸۷ متر مربع ساخته شده و توسط Carlos Ott طراحی شده است. وی یکی از مهندسان ساختمان اپرای Bastille در پاریس و برج العرب دوبی است. این ساختمان جدید علاوه بر دو فضای نمایش خصوصی دارای سه طبقه از جمله مرکز خدمات است. قسمت جلوی این ساختمان نمایی شیشه ای دارد تا لامبورگینی ها در داخل آن دیده شوند.

Badr Al Jaziri، مدیر کل Al Jaziri Motors گفت: “این نمایندگی فروش جدید گام بعدی برای لامبورگینی در دوبی است که نشان دهنده افزایش تقاضا برای خودروهای سوپر اسپرت لامبورگینی V10 و V12و هم چنین عرضه شاسی بلند لامبورگینی Urus در سال ۲۰۱۸ است.”

جای تعجب نیست که این خودروساز دوبی را برای بزرگ ترین نمایندگی فروش خود در دنیا انتخاب کرده است. دوبی همیشه بزرگ ترین بازار این خودروساز اسپرت ایتالیایی بوده و این مرکز جدید به جذب مشتریان بیش تر کمک خواهد کرد.

9cko4v44sptn10i5fxmr - بزرگ‌ترین نمایندگی فروش لامبورگینی در دنیا افتتاح شد/ تصاویر

rqf74qrwcfhlk4hcgmpt - بزرگ‌ترین نمایندگی فروش لامبورگینی در دنیا افتتاح شد/ تصاویر

dnb5f7pivd42fquz8k - بزرگ‌ترین نمایندگی فروش لامبورگینی در دنیا افتتاح شد/ تصاویر

9tm51c25a28uae9cwbmq - بزرگ‌ترین نمایندگی فروش لامبورگینی در دنیا افتتاح شد/ تصاویر

dssw2hictaijs2r4vx7k - بزرگ‌ترین نمایندگی فروش لامبورگینی در دنیا افتتاح شد/ تصاویر rltlk0u81thy7rvupa - بزرگ‌ترین نمایندگی فروش لامبورگینی در دنیا افتتاح شد/ تصاویر    kf9hd2dxwewo3tpplfuq - بزرگ‌ترین نمایندگی فروش لامبورگینی در دنیا افتتاح شد/ تصاویر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.