ولوو V90 مدل 2017

ولوو ولوو V90 در اوایل سال ۲۰۱۶ در نماشیگاه ژنو رونمایی شد و بالافاصله پس از آن خودروی ولوو XC90 رونمایی شد، در حال حاضر ولوو جدید خودرویی در دسته واگن هاست و دارای معماری مقیاس پذیر (SPA) است. خودروی V90 را می توان در جهان جزو زیبا ترین واگن ها دانست.و واقعا خودرویی است که میراث ۶۰ ساله ولوو را در بخش واگن به دوش می کشد.< “>ما توانستیم مجموعه ای کامل از عکس های رسمی از ولوو V90  مدل ۲۰۱۷ را از جمله نمای داخلی و جزئیات آن جمع آوری کنیم و برای شما عزیزان اروند پلاکی قرار دهیم.  جلو پنجره ای  مشبک با ظاهری مقعر به شکل هنرمندانه ای در جلوی خودرو قرار گرفته است. از ستون B به جلو، هیچ چیز از خودوری سدان آن یعنی  S90 دیده نمی شود.ولوو V90 طولانی تر شده و ، عقب آن شبیه به y  شده است که این به دلیل افزایش  تعادل خارج است.البته که وجود  چراغ های عقب با طراحی کج و معوج برای خود جدید است.

  داخل ولوو V90  به نظر می رسد تقریبا با  S90 یکسان استتریم  فانتزی با طرح “کتیبه ای ” به عنوان یک تریم زیبا و  وجود  صفحه نمایش بزرگ که سبب استفاده راحت از سرگرمی های داخل خودرو شده.طرح زاویه دار با رنگ شبیه به چوب تر با روکش های چرم سفید به شما یک خودری لوکس را ارائه می کند.

موتور پایه برای ولوو V90  یک موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر T5است که می تواند به شما  ۲۴۰ اسب بخار و ۲۵۸ پوند فوت گشتاور بدهد.موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژ T6 با توان تولید ۳۱۶ اسب بخار و ۲۹۵ پوند فوت گشتاور گزیته دوم خریداران خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.