این خودرو در اواسط سال  ۲۰۱۸ در آمریکای شمالی در نمایشگاه بین المللی خودرو با یک نسخه از نوع موتور V8 pushrod قرار است رونمایی و وارد بازار شود.این موتور قرار است  خروجی بین ۴۵۰ و ۵۰۰ اسب بخار به صاحبانش بدهد که بسیار عالیست.البته بعد از مدل اول یک مدل با موتور قوی تر به بازار عرضه خواهد شد که حدود یک سال بعد وارد بازار می شود و آن از یک موتور ۸ سیلندر از نوع  چهار کم و ۳۲ سوپاپ است و  حداقل $ ۱۰۰،۰۰۰دلار قیمت دارد که متاسفانه هیچ اطلاعی از این خوردو منعکس نشده است.علاقه مندان خودرو های سبز که بین خودرو های سبز و البته پر قدرت بنزینی دودل مانده اند باید تا سال ۲۰۲۰ صبر کنند یعنی زمانی که شورلت کوروت E  به عنوان  یک خودروی الکتریکی است پر قدرت با محور جلو می باشد.

2017 Chevrolet Corvette artist s rendering 265 626x382 - سوپر اسپرت شورلت کوروت مدل 2019 با قیمت 80،000 دلار

البته خبر خوش برای علاقه مندان  شورلت کوروت  این است که  در سال ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی و در  نمایشگاه بین المللی خودرو این خودرو را  رونمایی خواهد کرد. شایعات این است که نام این  شورلت کوروتما  شورلت کوروت ZR1 می باشد.

اینها در حالی هستند که مدل  شورلت کوروت Z06 ۲۰۱۶ دارای یک موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپر اسپرتبا توان تولید ۶۵۰ اسب بخار و ۶۵۰ پوند فوت گشتاور است. این نیرو این خودرو را  قادر می سازدتا شتاب  از ۰-۱۰۰ را  در کمتر از ۲.۹۵ ثانیه طی کند.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک