معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017

فلوکس واگن آپ مدل ۲۰۱۷ در آواخر تابستان ۲۰۱۶ وارد بازار می شود .سری جدید این خودور با طراحی رنگهای جدید در داخل کابین و چرخ های جدید و فضای دوباره طراحی شده که دارای سیستم سرگرمی و یک موتور فوق العاده جدید با عملکرد و افزایش گشتاور را ارائه می دهد .فلوکس واگن آپ یکی از اتومبیل های کوچک و پرفروش ترین  خودرو در پنج سال گذشته در اروپا می باشد و همچنین در کشورهای مانند آلمان ,هند ,برزیل  ,ژاپن و آفریقای جنوبی یکی از خودروهای  پرفروش  بوده است.

Volkswagen Up 2017 1024 03 - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017

Volkswagen Up 2017 1024 06 - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017

فلوکس واگن در سال ۲۰۱۶ در نمایشگاه ژنو از این محصول خود رونمایی کرد که شاهد چراغ های جدید LED,ضربه گیر جدید و برجسته کردن چراغ های عقب و بدنه جدید و پانل و داشبورد در رنگها ی جدید و همچنین طراحی صندلی ها در چند مدل مختلف  می باشد .این خودرو دارای ویژگی های مانند قابلیت تنظیم فرمان ,تهویههوا اتوماتیک climatronic و سنسور کیفیت هوا و فیلتر بیگنیک که برای اولین بار در این خودور نصب شده است که از آلاینده ها و اسپور قارچ های حساسیت زا در درون کابین  از طریق سیستم تهویه هوا جلوگیری می کند .

Volkswagen Up 2017 1024 01 - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017 Volkswagen Up 2017 1024 07 - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017

و از لحاظ مشخصات دارای موتور ۱.۰ لیتری TSIجدید است که تزریق بنزین مستقیم با شارژ TSI با قدرت ۶۶ کیلو وات /PS 90 و حداکثر گشتاور ۱۶۰ نیوتن متر از ۱۵۰۰ دور در دقیقه دردسترس است .و دارای موتور سه سیلندر توربو است که بیشترین سرعتش ۱۸۵ کیلومتر بر ساعت است که شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۱۰ ثانیه طی می کند یکی دیگر از نو آوری های که در فلوکس واگن آپ می باشد ادغام گوشی های هوشمند است که فقط گوشی های هوشمند dashpad می توانند از طریق بلوتوث به هم متصل شوند و همچنین دارای سیستم سرگرمی و سیستم ناوبری هم میباشد .

Volkswagen Up 2017 1024 11 - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017 Volkswagen Up 2017 1024 14 - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017

یکی دیگر از تجهیزات جدید این خودور داشتن سسیستم صوتی آمریکایی BeatsAudio که یک سیستم صوتی ۳۰۰W می باشد .فولکس واگن برای خریدارن انتخاب ۱۳ رنگ بدنه با ده طرح جدید داشبورد و سه رنگ جدید سقف و دو مدل رنگ برایتریم پایه های داخلی که به رنگهای تیتانیوم و کرمی و چرخ های آلیاژ رنگی قابل سفارش می باشند.رنگهای بدنه خارجی این خودرو شامل : آبی سیر , قرمز, کاستا آزول (آبی) ,زرد عسلی, آرلویس (سفید) ,ساوانا طلایی می باشد.

Volkswagen Up 2017 1024 0b - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017 Volkswagen Up 2017 1024 0c - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017

فلوکس واگن آپ دارای امکاناتی از قبیل : چراغ های LED جهت روشنایی در روز  و چراغ های روشنایی پلاک, پوشش درب آینه ها ,نوار کروم جدید بین چراغهای جلو , قفل مرکزی, کلید کنترل از راه درو, کنسول وسط, کنترل تهویه اتوماتیک ,پورت USB ,صفحه نمایش چند منظوره بزرگ, گرمکن صندلی های جلو, فرمان چند منظوره, شش بلندگو ,چراغ های مه شکن ,چرخ های آلیاژی ۱۵ اینچی ,سنسور برف پاک کن  اتوماتیک, سنسور پارک خودرو  و همچنین دارای ویژگی یکپارچه سازی گوشی های هوشمند می باشد .

Volkswagen Up 2017 1024 0a - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017 Volkswagen Up 2017 1024 08 - معرفی فلوکس واگن آپ مدل 2017

این خودور دوصفحه نمایش تک رنگ ۳.۱ اینچی و ۵.۰ اینچی دارد که هر دو این صفحه نمایش ها دارای سیستم تیونرد دوقلو AUXIN که متصل به کارت حافظه SD و دوربین دید عقب می باشند  و سیستم پایه اش هم  دارای دستگاه پخش سی دی و رابط بلوتوث و گیرنده و رادیویی دیجیتالی DAB می باشد .

گالری تصاویر فلوکس واگن آپ مدل ۲۰۱۷ :

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

2 نظرات
  1. امان ا.. بختیارنیا می گوید

    ای کاش مدیران و مسئولین شرکت های خودروسازی داخلی نیز این سایت ها را مشاهده نمایند و با توجه به آلودگی شهرهای بزرگ در ایران نسبت به تغییر هرچه سریعتر سیستم خودرویی داخلی به برقی کردن آنها بپردازند و یا حداقل نسبت به واردکردن تکنولوژی مزبور (خودرو برقی) اقدام نمایند . ان شا ا..

  2. شهرویی می گوید

    دروود بردکتر مقتدایی حمایتت میکنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.