شکار ب‌ام‌و سری 5 در حال گذراندن آزمون‌های نهایی

در هنگام رانندگی در بزرگراه Pacific Coast، تیم موتور ترند با نسل جدید سری ۵ که پوشانده شده بود مواجه شدند. یکی از همکاران با دیدن این خودرو بلافاصله شروع به عکس‌برداری نمود.

BMW 5 Series Spy Shot 3 546x363 - شکار ب‌ام‌و سری 5 در حال گذراندن آزمون‌های نهایی

خوشبختانه شرایط به گونه‌ای بود که سری ۵ نتوانست از صحنه فرار کند چرا که تیم نشریه در حال تست درازمدت دوج چارجر هلکت بودند. به لطف هلکت ۷۰۷ اسب بخاری و وجود چراغ‌قرمز، سری ۵ که پوشش سنگینی داشت به دام افتاد و عکس‌های کاملی گرفته شد. این خودرو به‌طور قابل‌توجهی از سری ۳ بزرگ‌تر است اما از سری ۷ پرچم‌دار کوچک‌تر می‌باشد و به همین دلیل جای بحثی باقی نمی‌گذارد که ما با ب‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۱۷ طرفیم.

BMW 5 Series Spy Shot 1 546x363 - شکار ب‌ام‌و سری 5 در حال گذراندن آزمون‌های نهایی

قابل‌توجه‌ترین تغییر در این مدل به سپر جلوی بزرگ و با هیبت آن مربوط می‌شود. هرچند، در مقام مقایسه با نسخه‌ی پروتوتایپ M، سری ۵ استاندارد از جلوپنجره‌ی پایین‌تر و معمولی‌تری بهره می‌برد. همچنین خط برش عمیق‌تری در طرف دستگیره‌ی درها قابل مشاهده است.

BMW 5 Series Spy Shot 4 546x363 - شکار ب‌ام‌و سری 5 در حال گذراندن آزمون‌های نهایی

با توجه به استتار سنگین سری ۵، تشخیص دقیق چراغ‌های جلو و عقب میسر نبوده اما عکس‌های جاسوسی قبلی به شباهت این چراغ‌ها با نمونه‌های نسل حاضر تأکید دارند. هنوز هم انتظار داریم که نیروی خودرو از طریق پیشرانه‌ی ۴ سیلندر توربو برای مدل پایه و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر توربو برای مدل‌های بالاتر تأمین شود.

BMW 5 Series Spy Shot 5 546x363 - شکار ب‌ام‌و سری 5 در حال گذراندن آزمون‌های نهایی

منبع: motortrend

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.