پیش معرفی از کیا GT مدل 2018

کیا GT قرار است به عنوان مدل ۲۰۱۸ وارد بازار شود.خودروی جدید و اسپرتی که شاید کیا جای خالی آن را در بین خودرو های خود احساس می کرد . حرکت جالب شرکت کیا در رفتن به سمت یک سدان اسپرت و جسورانه در کره جنوبی برای ما جالب توجه بود.

 2018 kia gt spied in production form looks glorious 5 - پیش معرفی از کیا GT مدل 2018

خودرو دارای ظاهری زیبا و مستحکم و بشدت حجومی است و عکس های جاسوسی ما در خیابان های اورنج کانتی در شهر  کالیفرنیا، در نزدیکی مرکز تحقیق و توسعه خودروساز ایالات متحده گرفته شده است. البته خودرو باز ها می دانند که اولین بار این خودرو به عنوان یک کانسپت در نمایشگاه خودرو فرانکفورت که حدود پنج سال پیش می شود به نمایش در آمد  و ما عسل آن این خودروست که قرار است بزودی وارد بازار شود.

kia gt 615x400 - پیش معرفی از کیا GT مدل 2018

اگر چه کیا GT بخوبی استتار شده است ولی باز هم نکات مهمی از این خودرو برای ما نمایات است.اولین مورد وجود چراغ ههای   LED کوچکتر جایگزین مدل اغراق آمیز  مفهومی همین نسخه شده است.درب ها دارای متعلقات زیادی از قطعات کرومی است.در جلوی کیا GT دارای جلو پنجره باریک و کشیده وجود دارد که مارا یاد فیس جلوی خودرو های دوج می اندازد که به همراه هواکش های روی کاپوت بخوبی حال و هوای خودرو های اسپرت را دارد.در قسمت عقبی کیا GT نیز شما چهار سر اگزوز کرومی را مشاهده خواهید کرد.

Kia GT concept 202 876x535 - پیش معرفی از کیا GT مدل 2018
کیا GT دارای سیستم محور عقب بوده و   شاید این خودرو را رقیبی برای BMW سری ۳ دانسته و به عنوان یک سدان اسپرت لوکس با یک ظاهر اغوا کننده با قیمتی کمتر از رقیبان بتواند بازار بسیار خوبی بدست بیاورد.


رقیبان اصلی این خودرو در بازار بی شک   
آئودی A4 ، BMW سری ۳ ، کادیلاک ATS ، اینفینیتی Q50 ، جگوار XE ، لکسوس IS ، مرسدس بنز کلاس C ، ولوو S60 هستند.

سیستم انتقال قدرت کیا GT : کیا GT دارای دونوع موتور  چهار و شش سیلندر با sportiest و یک موتور توربوشارژ ۳.۳ لیتری ۶ سیلندر با توان خروجی  ۳۴۰ اسب بخار است. شما می توانید موتور ضعیف تر توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار سیلندر  در کیا GT انتخاب کنید.البته به دلیل اسپرت بودن خودرو ما احتمال می دهیم حتما یک گزینه دنده دستی برای گیربکس این خوردو در دسترس باشد.

تخمین زمان رسیدن و قیمت کیا GT : همانطور که گفته شد، انتظار می رود این خودرو در ۲۰۱۷ به عنوان یک مدل ۲۰۱۸ وارد بازار شود و کیا GT  به احتمال بالا داری قیمت ۳۰،۰۰۰ دلار است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.