اولین تصاویر از فیس لیفت رنو کلیو مدل 2017

ما برای شما اولین عکس های نسخه نهایی از  رنو کلیو فیس لیفت در سال ۲۰۱۷ را در این مطلب قرار داده ایم گرچه در استتار کامل قرار دارد ولی باز هم نکاتی در خور توجه می باشد که تیم اروند پلاک شما را با آنها خواهد کرد .رنو کلیو ۲۰۱۷  با پیروی از سبک طراحی جدید رنو دارای قسمت جلوی جدید شامل چراغ های جلوی پرو ویژیون   و چراغ های دی لایت C شکل، جلوپنجره از نوع چهار قسمتی است کا در بالا قرار دارد البته دارای یک  جلوپنجره در قسمت پاین سپر از نوع کوچک تر است، سپر در رنو کلیو جدید بازطراحی شده و چراغ های مه شکن مربعی در سپر بخوبی جا خوش کرده اند و دارای ابروهای کرومی هستند.

البته در قسمت عقب خودرو رنو کلیو جدید فقط شاهد چراغ های عقب ارتقا یافته با طراحی مدرن و جدید می باشیم.نکته مورد توجه این است که تحلیلگران خارجی اعتقاد بر این دارند که رنو کلیو  جدید ما فیس خود را با کمی تغییر از خودروی مگان برادر بزرگتر به عاریه گرفته است.

استفاده از موتور حجم ۱.۵ لیتری DCI با یک نسخه هیبریدی و استفاده از موتور توربو ۱.۲ TCEبا توان ۱۰۰ اسب بخار از موتور های مورد استفاده در این خودرو خواهند بود.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.