هامر رپر معروف توپاک با قیمتی بالای 337،144 دلار

در سال ۱۹۹۶ هامر H1 توسط رپر توپاک معروف خریداریشد که برای او هزینه سنگین ۳۳۷،۱۴۴ دلار را در آن سالها به همراه داشت.مسلما یکی از بهترین خواننده های رپ در تمام دوران  توپاک بود که این هامر H1 حدود یک ماه خریداری شده در یک حراج خریداری شد  .در حال حاضر این خوردو  در بوستون با قیمت شروع  ۱۰۰.۰۰۰ دلار آغاز شد و در نهایت یک خریدار موفق  به پرداخت بیش از سه برابر قیمت حراج  با ۳۳۷،۱۴۴ دلار شد که این خودرو را از آن خود کرد.همانطور که می دانید توپاک شکور در لاس وگاس در حالی‌که داخل ماشین نشسته بود هدف شلیک گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

از یک ماشین سفارش یک خواننده رپ است که کلمه پینکی ۹۰s دبا جنس الماس اندود و سفید رویآن هک شده است. توپاک برای یک گارد جلو پنجره با چراغ کمکی ۱۲،۰۰۰  پوند پرداخت.هامر H1 توپاکدارای یک موتور  توربودیزل ۶.۵ لیتری V8  متصل به گیربکس اتوماتیکاست که   مسافت ۱۶۲۵۵ کیلومتر را طی کرده است.این خودرو دارای در یک چرخ ۳۸ اینچی Cepek است.

هامر H1 توپاک  ماشین سقف دار است اثاثه یا لوازم داخلی چرم بژ و معرق کاری شده است  و  در حالی دارای سیستم صوتی کلاریون با قابلیت تعویض ۱۲ دیسک است. وجود  یک سیستم ناوبری GPS و دیگر موضوعات، مانند شیشه ی کشویی  عقب، پنجره های رنگی، و یک سیستم تهویه مطبوع مجهز شده است.

مالک جدید خودروی توپاک از غرب میانه است که تمایل خود را به ناشناس باقی  ماندن اعلام کرد. طرفداران رپ احتمالا تا الان فهمیده که “YAKNPAK” پلاک رند افتخاری  YAKI “شاهزاده” قذافی که دو ماه پس تایید ش درگذشترا بر روی خودروی خود نسب می کرد . ماشین به همراه  نوار کاست های PAC و  Eyez و مایکل جکسون بفروش رسید.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.