بررسی خودروی اسکودا اکتاویا RS مدل 2017 – SkodaOctavia RS

قدرت، حس اسپرت و قابلیت و فضای داخلی زیاد تماما صفاتی هستند که اسکودا اکتاویا RS در بخش ماشین جمع و جور ورزشی قرار می دهد. اسکودا اکتاویا RS محبوب در نمونه یک  خودروی ۴ چرخ محرک وارد بازار میشود.سیستم چهار چرخ محرک  بر اساس یک کلاچ چند صفحه ی از نوع کنترل الکترونیکی که در مدل اسکودا اکتاویا RS با موتور  ۲.۰  لیتری با توان ۱۳۵ کیلو وات (۱۸۴ PS) از نوع شش سرعته با گیربکس   DSG در دسترس است.

Skoda Octavia RS 4x4 Combi 2017 1280 08 - بررسی خودروی اسکودا اکتاویا RS مدل 2017 -  SkodaOctavia RS

سیتم چهار چرخ متحرک سبب بوجود آمدن   رانندگی بسیار عالی و کنترل کشش قابل توجه در تمام سطوح به همراه تکنولوژی مدرن  بر اساس کنترل الکترونیکی کلاچ سبب  افزایش قدت و کنترل دینامیک این خودرو می شود.در اصل سامانه چهار چرخ محـرِک یا (۴WD) یا (۴×۴) همگی یک نام می باشند و در اصل خودرویی است که قابلیت گشتاوری نیروی محرکه تولید شده موتور را به بر روی چهار چرخ به صورت همزمان دارد. بنا بر عقیده بسیاری از مردم این نوع خودرو خودروی بیابانی است. همچنین این نوع خودرو نقش مهمی در بازی‌های رالی دارد. اینگونه خودرو ها کنترل بهتری در حرکات نمایشی و سر پیچ ها دارند. همچنین نیرو بیشتری به زمین وارد می کنند در نتیجه ازشتاب بیشتری برخوردارند.

Skoda Octavia RS 4x4 Combi 2017 1280 09 - بررسی خودروی اسکودا اکتاویا RS مدل 2017 -  SkodaOctavia RS

 اسکودا اکتاویا RS دارای یک شاسی های ورزشی با محور عقب با سیستم تعلیق عقب از نوع چند بازوویی است.  قفل دیفرانسیل الکترونیکی XDS + برای کنترل بهتر خودرو در سر پیچ ها و  فرمان  و کنترل دینامیک شاسی (DCC ) انعطاف پذیر  و ویژگی های مختلف از جمله انتخاب حالت رانندگی  بخوب شما را در انواع مختلف جاده و انواع نوع راننگی مثل ورزش و یا اکو می تواند یاری دهد.

Skoda Octavia RS 4x4 Combi 2017 1280 01 - بررسی خودروی اسکودا اکتاویا RS مدل 2017 -  SkodaOctavia RS

 اسکودا اکتاویا RS دیزلی مدل ۲۰۱۷ دارای گیربکس از نوع کلاچ دوگانه (DSG) و چهار چرخ محرک است که در مدل  ۴×۴ آن دارای شتاب  ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر / ساعت ۷.۶ ثانیه  می باشد که می تواند سرعت خود را به  بالای ۲۲۸ کیلومتر / ساعت برساند .موتور این خودر قابلیت تولید حداکثر گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر در دور های ۱۷۵۰ و ۳۲۵۰ دور در دقیقهاست که جالب است تین موتور با قدرت بالای خود فقط   ۴.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بصورت دیزل می سوزاند.استاندارد  مربوط به انتشار گاز CO2  در  اسکودا اکتاویا RS 129 گرم / کیلومتر (معاملات ملکی: ۱۳۱ گرم / کیلومتر) است.

1 نظر
  1. میرزاییان می گوید

    باسلام و احترام محضرتان
    تشکر بابت مطالب زیبا
    بازم بسیار قدرتمند ظاهر شدید
    سایت بسیار زیبایی دارید.
    قطعا یکی از سایت های موفق در آینده نزدیک
    خواهید بود…
    قالب سایت هم خیلی زیباست
    افتخار ما آشنایی با شماست
    امیدواریم روزی باشما همکاری کنیم
    http://Agahi90.ir
    رسانه آگهی۹۰
    باسپاس بیکران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.