بررسی تخصصی رنو کپچر مدل 2017 Renault Kaptur

رنو دامنه فروش خود را با ارائه رنو کپچر  مدل ۲۰۱۷ در Moscow  ادامه خواهد داد که با انتقال چهار چرخ محرک در روسیه مجهز شده است. رنو کپچر جدید یکی از ۱۰ مدل های جدیدی است که  گروه رنو و مدیر عامل شرکت کارلوس گون برای سال ۲۰۱۷  اعلام کردند جهت گسترش بازار در خارج از اروپا، به ویژه در روسیه در دست فروش دارند.

Renault Kaptur 2017 1280 0a - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

تولید رنو کپچر محبوب ایرانیان به سرعت در حال رشد در بخش خوردو های SUV کمک خواهد کرد که سبب می شود رنو به تحکیم جای پای خود را در بازارهای روسیه و اتحادیه گمرکی اوراسیا اطمینان حاصل کند.

Renault Kaptur 2017 1280 0b - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

نیازهای خاص بازارهای آسیایی به کراس اوور جدید از همان ابتدا از فرایند طراحی شکل گرفته شده بودند. علاوه بر نام خود را، که با ‘K’ قاطعانه شروع می شود، ابعاد این رنو کپچر  نیز خاص می باشد

Renault Kaptur 2017 1280 0d - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

برای طراحی رنو کپچر این شرکت از بهترین طراحی چشم نواز با توجه به نیازهای خاص بازار آسیایی به دلیل نیاز به توانایی هایرانندگی خارج از جاده، مسافرتهای  راحت و تطبیق پذیری شکل گرفته است .

Renault Kaptur 2017 1280 06 - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

نمایی جلویی رنو کپچر مدل ۲۰۱۷ دارای یک طراحی جدید است که اولین چیز که خود نمایی می کند وجود آرم بزرگ و واضح شرکت رنو در پلو پنجره جلو است .قسمت فوقانی گسترده ای از پنجره مشبک متمایز با  ویژگی های الگوی مش لانه زنبوری جدید است.روی کاپوت از خطوط برجسته و خاصی استفاده شده است که این خطوط دقیقا در قسمت های کناری از درب جلو به عقب رفته است که همگی به خشن تر شدن ظاهر این خودرو می شود.در جلو از دیگر تغییرات مهم وجود چراغ های از نوع LeD با طراحی ۳D می باشد که این مسئله در چراغ های عقب هم صدق می کند.ابعا جدید رنو کپچر در سال ۲۰۱۷ به ترتیب زیر است که می بینید از افزایش سایز برخوردار بوده است :

  • طول: ۴،۳۳۳mm
  • عرض : ۱،۸۱۳mm
  • قد: ۱،۶۱۳mm
  • فاصله ی دو محور: ۲،۶۷۴m

Renault Kaptur 2017 1280 10 - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

رنو کپچر جدید در طراحی بیرونی علاوه بر خطوط بیرونی زیبا و جسورانه دارای ویژگی های شیک، راحتی ، کاربر پسند با یک محیط داخلی منحصر به فرد است .حجم فضای رنو کپچر ۳۸۷ لیتر و ظرفیت حمل نیز با توجه به افزایش ابعاد به ۱۲۰۰ لیتر با صندلی تاشوی ۶۰/۴۰ افزایش داشته است.

Renault Kaptur 2017 1280 07 - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

رنو کپچر در سال ۲۰۱۷ آمده است تا  یک رانندگی در  فضای آرام و با آسایش مدرن را ارائه کند.این امر فقط با ارائه امکانات جدید امکان پذیر است.رنو کپچر ۲۰۱۷ دارای تجهیزات مدرن برای استفاده روزمره و جدید است که از جمله آنها می توان به ورود بدون کلید، سیستم استارت  و قفل خودکار برای تمام نسخه های.  سیستم ناوبری با صفحه نمایش  هفت اینچی (۱۸CM) صفحه نمایش لمسی، رادیو و اتصال بلوتوث اشاره داشت.

Renault Kaptur 2017 1280 0e - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

رنو کپچر ۲۰۱۷ دارای سیستم دو دیفرنسیل از نوع تک محوره و دو محوره با قابلیت انتخاب هر دوحالت در هین رانندگیست.این خودرو دارای دو موتور بنزینی و یک موتور دیزلی خواهد بود  که این موتور ها نیروی خود را از طرق یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می کند.

Renault Kaptur 2017 1280 08 - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

موتور بنزینی اصلی برای این خودرو از نوع   ENERGY TCE 90 با  ۰.۹ لیتر حجم موتور  درون خطی با توان  ۹۰ اسب در ۵۲۵۰ دور در دقیقه و ۱۰۰ پوند فوت گشتاور در ۲۵۰۰ دور در دقیقه. با شتاب ۰ تا ۱۰۰  کیلومتر / ساعت ۱۳ ثانیه است که در ادامه می تواند به  حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر / ساعت برسد.

Renault Kaptur 2017 1280 01 - بررسی تخصصی رنو کپچر  مدل 2017 Renault Kaptur

گزینه بنزین قوی تر برای رنو کپچر ۲۰۱۷ در دسترس است که شامل یک موتور TCE 120 1.2 لیتری درون خطی با  توان  ۱۱۵ اسب در ۴۹۰۰ دور در دقیقه و ۱۴۰ پوند فوت گشتاور در ۲۰۰۰ دور در دقیقه است و می تواند  شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در زمان ۱۰.۹ ثانیه بدست می آورد که نسبت به موتور ضعیف تر مقدار قابل توجهی کاهشداشته  و همچنین افزایش حداکثر سرعت آن به ۱۹۵ کیلومتر / ساعت از مزایای این موتور است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک

 

تصاویر  رنو کپچر  مدل ۲۰۱۷

4 نظرات
  1. بهروز شریفی می گوید

    رنو کپچر آیا سانروف هم دارد

  2. رامین معیری فر می گوید

    آیا رنو کپچر موتور با حجم ۱۶۰۰ سی سی و توربو شارژ هم داره مثل پژو ۲۰۰۸ ؟

  3. ar می گوید

    برای مکن هم همین سوال مطرح است که آیا ایران خودرو نیز همین مشخصات را برای ۲۰۱۷ رنو کپچر پیش فروش کرده است یا خیر ؟

  4. حمید می گوید

    سلام.سوال من این است که آیا مدل ۲۰۱۷ پیش فروش شهریور۹۵ شرکت ایران خودرو نیز همین مشخصات ذکرشده در بالارا آرد باخیر؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.