کانسپت آکورا NSX جدید با مدیریت جریان های هوا

مهندسین شرکت آکورا  برای به حداقل رساندن  نیروی مقاوم هوا دستبکار شدند و مدل کانسپت جدید از این خودرو را روانه بازار کردند.آکورا NSX آیرودینامیک با خنک کننده جدید  و برخوردار از بینش جدید  “مدیریت جریان هوا”  قرار است به زودی رونمایی شود .هرچند که تصاویر رندر شده از این خودرو تا حدی گوایای امر است.

2017 acura nsx 4 - کانسپت آکورا NSX جدید با مدیریت جریان های هوا

از آنجا که در این مدل برای به حداقل رساندن مقاومت هوا مجبور به طراحی سطح برتر از downforce  شده اند ولی مهندسان  قسمت بیرونی این سوپراسپرت مدرنرا طراحی خواهند کرد. به عنوان بخشی از این طرح، این تیم از شبیه سازی های محاسباتی دینامیک سیالات (CFD) برای تست ماشین به صورت دیجیتالی  بهره برده است.البته این خودرو ساخته شده است و در سالن شبیه سازی واقعی در مرکز تست تونل باد این شرکت در اوهایو تست شده  است.

2017 acura nsx - کانسپت آکورا NSX جدید با مدیریت جریان های هوا

این آزمایشات برای بهینه سازی مصرف خودرو، دریچه های اگزوز، و سطوح بدن به منظور کاهش کشیده شدن در اثر فشار باد و همچنین آزمون های مورد استفاده برای به حداکثر رساندن خنک کننده در جلوی خودرو بود.

2017 acura nsx 1 - کانسپت آکورا NSX جدید با مدیریت جریان های هوا

تیم تحقیق و توسعه  NSX  متوجه شدند که تقریبا سه برابر downforce در عقب   ماشین نیاز است که   به منظور دستیابی به این امر اقدام به نصب اسپویلر عقب و دیفیوزر عقب. جلوییو طراحی جدید کانال هوا  کردند.

2017 acura nsx 3 - کانسپت آکورا NSX جدید با مدیریت جریان های هوا

 آکورا NSX  با هزینه ۱۵۶،۰۰۰ دلار دارای یک سیستم انتقال قدرت با تکنولوژی بالا که شامل یک موتور biturbo 3.5 لیتری V6 و سه موتور الکتریکی است که این ماشین  را قادر می سازد که به تولید حداکثر خروجی ترکیبی از ۵۷۳ اسب بخار قدرت و ۴۷۶ پوند فوت گشتاور و شتاب  از ۰-۶۰ مایل حدود سه ثانیه و تاپ اسپید  ۱۹۱ مایل در ساعت  دست یابد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.