فولکس واگن آپ مدل 2017 با موتور تقویت شده

در حال حاضر، قدرتمند ترین فولکس واگن تا  ۸۹ اسب بخار (۶۶ کیلو وات) و ۱۱۸ پوند-فوت (۱۶۰ نیوتن متر) گشتاور قدرت دارد .اما  مجله انگلیسی می گوید: شرکت آلمانی است که با کار بر روی یک نوع GTI توانسته که توسط یک موتور ۱.۰ لیتری با تیونیگ توان  ۱۱۵ اسب بخار (۸۵ کیلو وات) و ۱۴۷ پوند فوت گشتاور (۱۹۹ نیوتن متر) را تولید و  یک شتاب بسیار مناسب و معقول برای یک خودروی  زیر ۲۲۰۵ پوند (۱۰۰۰ کیلوگرم)  فراهم کند.ومدل جدید فولکس واگن آپدارای شتاب ۰ تا ۱۰۰  ۰-۶۰ مایل ۸.۰ ثانیه  است .که به همراه یک گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک ارائه شده است.

علاوه بر این، انتظار می رود برخی تجدید نظر طراحی بیرونی این خودرو را متمایز کند که باید روی بحث شای با توجه به  قدرت اضافه شده کار شود. انتظار می رود هر دو سبک سه و پنج درب  با چرخ های ۱۶ اینچی و تایرهای ۲۰۵/۴۰، صلس گسترده تر، tailpipes کروم دوقلو، و ضربه گیر جدید  به مشتریان ارائه شوند.قیمت فولکس واگن آپ ۲۰۱۷ در حدود  ۲۱،۰۰۰ دلار و به عنوان مدل ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.