بررسی اسمارت فورتو کابریولت مدل 2017 (Smart ForTwo Cabrio)

 اسمارت فورتو کابریولت مدل ۲۰۱۷ جدید با گیربکس  پنج سرعته دستی جدید از نوع گیربکس های  twinamic  با  کلاچ دوگانه قرار است در اواسط ماه جولای ۲۰۱۶ به عنوان مدل ۲۰۱۷ وارد بازار شود. اسمارت فورتو کابریولت  از تجهیزات استاندارد بروز شده شامل کروز کنترل، پنجره های برقی ،  دی لایت  ،صفحه نمایش جدید برخوردار  است.همچنین در مدل ۲۰۱۷ عرض خودرو به میزان ۴ اینچ افزایش یافته که سبب افزایش تعادل این خودرو و پایداری آن می شود.

2017 Smart Fortwo cabriolet 117 876x535 - بررسی اسمارت فورتو کابریولت مدل 2017  (Smart ForTwo Cabrio)

در زیر کاپوت  اسمارت فورتو کابریولت دو موتور مختلف در دسترس می باشد. موتور اول دارای حجم  ۹۹۹cc سه سیلندر  با توان تولید ۷۱ اسب بخار و ۶۷ پوند فوت گشتاور است. جای تعجب نیست که این مدل کمی آهسته  است و دارای شتاب ۰-۱۰۰ نزدیک به  ۱۴.۹ ثانیه و بیشترین سرعت ۹۳ مایل در ساعت محدود شده است.

2017 Smart Fortwo cabriolet 118 876x535 - بررسی اسمارت فورتو کابریولت مدل 2017  (Smart ForTwo Cabrio)

خریدارای که  به دنبال چیزی قوی تر از این هستند باید بدنبال موتور سه سیلندر ۸۹۸cc توربوشارژ با توان تولید نیرویی در حدود  ۹۰ اسب بخار و ۹۹ پوند فوت گشتاور باشند. این افزایش قدرت سبب می شوند که شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو به حد قابل قبولی در حدود ۱۰ ثانیه  کاهش یابد.بیشترین سرعت نیز با افزایش جزئی به ۹۶ مایل در ساعت می رسد.(۱۵۵ کیلومتر بر ساعت).جالب است بدانید این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافتی که طی می کند در حدود ۶.۲ لیتر در حالت زانندگی ترکیبی مصرف می کند که اصلا رقم خوبی نیست.

2017 Smart Fortwo cabriolet 132 876x535 - بررسی اسمارت فورتو کابریولت مدل 2017  (Smart ForTwo Cabrio)

اسمارت فورتو کابریولت جدید دارای مشخصات ابعادی طول  ۲/۶۹۵ متر، عرض  ۱/۶۶۴ متر ،ارتفاع: ۱/۵۵۲ متر و دارای وزنی در حدود ۹۵۰ کیلو گرماست.در ضمن فاصله دو محور در این خودرو ۱.۸۷ متر است.قیمت  اسمارت فورتو کابریولت ۲۰۱۷ چیزی نزدیک به ۱۴،۳۰۵ یورو می باشد.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.