هیولای 750 اسب بخاری VLF داستینو 2017

VLF داستینو با تکنولوژی هیبریدی و یک موتور V8 سوپر اسپرت آماده ورود به بازار شد.در سال ۲۰۱۳ اولین مدل از VLF داستینو در  نمایشگاه خودرو دیترویت به عنوان اولین خودروی ساخت شرکت  VLF که موسس آن   باب لوتز است رونمایی شد.رئیس سابق GM نیروهای با سابقه ی شرکت استون مارتین بخصوص طراحان  اصلی این شرکت یعنی هنریک فیسکر و تاجر گیلبرت ویارئال را  برای VLF داستینو دور هم جمع کرد که شاید این خودرو تازه وارد راه زیادی دارد ولی برای شروع از مشخصاتی که ما در ادامه خواهیم مشخص است که حرف های زیادی هم برای گفتن دارد.

2016 vlf destino1 1 - هیولای 750 اسب بخاری VLF داستینو 2017

این هیولا  ۶.۲ لیتری V8 گویا موتور خود را از کوروت ZR-1  قرض گرفته است.توان تولید ۶۳۸ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و ۶۰۴ پوند فوت گشتاور از ۳۸۰۰ دور در دقیقه خود گویای همه چیز است.این حجم از قدرت سبب شده که  VLF داستینو شتاب ۰ تا ۱۰۰ خود را در ۳.۹ ثانیه طی کند. و در ادامه سرعت خود را به   ۲۰۰ مایل در ساعت (۳۲۲ کیلومتر بر ساعت) برساند.قیمت مناسب  ۲۲۹،۰۰۰ دلار در مقایسه با سایر هم رده ها بسیار عالی می باشد.

vlf destino1 13 - هیولای 750 اسب بخاری VLF داستینو 2017

جالب است بدانید که این ابر اسپرت جدید با قیمت ۲۶۸،۵۰۰ دلار دارای موتور جدیدی از نوع  موتور ۸.۴ لیتری با ۱۰ سیلندر از نوع آسپیره   طبیعی است. ۷۴۵ اسب بخار و ۶۳۸ پوند فوت گشتاور نتیجه این حجم موتور و سیلندر هاست.شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۳ ثانیه ای و بیشترین سرعت ۲۱۸ مایل در ساعت (۳۵۰ کیلومتر بر ساعت)از جذابیت های این مدل است.

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.