فیلم زیبا و با کیفیت بالای رنو مگان استیشن 2017 را از دست ندهید !

قیمت ارزانترین مدل رنو مگان استیشن در حدود ۱۹۰۰۰ یورو دارای یک موتور بنزینی جدید که در خود فناوری انرژی TCR را دارد استفاده شده است.این موتور می تواند ۱۰۰ اسب بخار نیرو تولید کند .

 مدل دوم مدل رنو مگان استیشن جی تی است که دارای یک موتور انرژی TCe با توان ۲۰۵ اسب بخار می باشد که این نیرو را از طریق یک کلاچ دو زمانه EDC و سیستم کنترل فرمان جدید برای هر دو محور ارسال می کند. قیمت این مدل در حدود ۳۳۰۰۰ یورو است.

مدل سوم از رنو مگان استیشن دارای موتور TCe 130 به همراه گیربکس ۷ سرعته از نوع EDC است .  البته رنو مگان استیشن در سال ۲۰۱۷ دارای ۳ مدل دیزلی نیز می باشد که این سه موتور شامل دیزل ۹۰ ،دیزل ۱۱۰ و دیزل ۱۳۰ هستند.

هر سه موتور دارای یک گیربکس ۶ سرعته دستی EDC می باشد.البته مدل موتور دیزل ۱۶۵ با گیربکس ۶ سرعته EDC در دستور کار این شرکت می باشد که بزودی وارد بازاری می شود. رنو مگان استیشن با موتور ۱.۲ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۹۷ کیلووات و گشتاور ۲۰۵ نیوتون متر و ۱.۵ لیتری توربو دیزل با قدرت ۸۱ کیلووات و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متر و موتور اسپرت تر ۲.۰ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۱۶۲ کیلووات و گشتاور ۳۴۰ نیوتون متر برای مدل هایGT220 ارائه می شود.

مشاهده فیلم خوردوی رنو مگان استیشن مدل ۲۰۱۷

بررسی تخصصی  رنو مگان استیشن مدل ۲۰۱۷

2017 renault megane gt sport tourer is a top competitor in the compact estate ma 1 - فیلم زیبا و با کیفیت بالای رنو مگان استیشن  2017 را از دست ندهید !

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.