دوج چلنجر هلکت ی که ما قرار است در این ملب به آن اشاره کنیم مدل تیونیگ شده توسط تیم widebody PD900HC یکی از بزرگترین تیونر های جهان است. کیت بدنهی عریض شده است. ۲۰۰ اسب بخار اضافه شده. دوج چلنجر هلکت ما توان خود را به به ۹۰۰ اسب بخار افزایشداده است که این برای خود یک شگفتی است.
بزرگترین تغییرات در کیت جدید شامل گلگیرهای گسترده تر ،چهره عضلانی،سپر جلو جدید، ، دیفیوزر عقب بزرگ،رکاب جانبی،اسپویلر جدید و کاهش ارتفاع آن با زمین است.بسیاری از قطعات اضافه شده در این عکس با رنگ مشکی و مخالف قرمز بدنه است.بر خلاف نام PD900HC دوج چلنجر هلکت ما هنوز ۷۰۷ اسب بخار نیرو تولید می کند و تنها از نظر ظاهر دست خوش تغییر شده است.
کلیه حقوق برای وبسایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وبسایت اروند پلاک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و نویسنده سایت اروند پلاک
The biggest changes in the firm’s kit are the broader fenders that give the muscle car a race-ready demeanor. The package also includes a new front bumper with canards at each corner and a ground-scraping splitter. A massive rear diffuser should suck the Challenger down at speed, and side skirts make the vehicle appear closer to the ground. A trunk lip spoiler finishes the upgrades.
Most of the added parts are in gloss black in these photos, and they look great in contrast with the body’s bright red paint. Prior Design also says the kit could fit any Challenger, not just the Hellcat.
Contrary to the PD900HC name, Prior Design doesn’t boost the horsepower in addition to offering the widebody kit. “We didn’t touch the engine, the car still has his 707 hp,” the company told Motor1 in a statement. The Hellcat’s stock grunt should be plenty for most buyers, though. This package gives the muscle car a more aggressive look to match its already copious power.