رنو کپچر ویو با آپشن های جدید (Renault Captur Wave)

جنگ ساب کامپکت این روزها در اروپا بسیار زیاد و تب خرید این دسته خودرو ها بالا گرفته، پس جای شگفتی نیست رنو می خواهد به سرمایه گذاری بر روی مدل محبوب رنو کپچر یک امتیاز را در این بازار آشفته فرانسه بدست بیاورد.

renault captur wave special edition 2 - رنو کپچر ویو با آپشن های جدید  (Renault Captur Wave)

نسخه رنو کپچر ویو نسخه ویژه لیمیتید این خودرو است که بر اساس تریم جدید خود و  تجهیزات داخلی بیشتر و رنگ و آب دادن به آن شاید بتواند از ینواختی خارج و بازار فروش خود را پیشرفت دهد.

renault captur wave special edition 3 - رنو کپچر ویو با آپشن های جدید  (Renault Captur Wave)

رنگ بیرونی صدفی سفید با سقف مشکی رنگ با خطوط موجی آبی که نام رنو کپچر ویو یعنی همان کلمه ویو به معنای موج از این طرح شکل گرفته است .آینه ها و قسمت های مشکی در این خودرو نیز از همین طرج موج دار آبی برخوردارندن.در ضممن نام و لوگوی ویو بر روی بدنه نسب شده است.رکاب ها نیز دارای خطوط کرومی آبی رنگ هستند که در نوع خود زیباست.

renault captur wave special edition 4 - رنو کپچر ویو با آپشن های جدید  (Renault Captur Wave)

 البته باید بگوییم که رنگ های دیگر بجز موج آبی برای شما در دسترس است. چرخ های آلیاژی ۱۷ اینچی خاص، تودوزی با خطوط آبی ،داشبورد تیره رنگ ،دوربین دید عقب، آینه الکتروکرومیک، و R-لینک ، سیستم چند رسانه ای رنو از جمله آپشن  های اضافه شده در داخل خودروست.

renault captur wave special edition 1 - رنو کپچر ویو با آپشن های جدید  (Renault Captur Wave)

موتور های مورد نظر برای رنو کپچر ویو از نوع TCE 90 و TCE 120  بنزینی توربوشارژ بهمراه گیربکس شش سرعت و دو کلاچه  اتوماتیک است. قیمت رنو کپچر ویو  ۲۱،۱۰۰ یورو  است.

renault captur wave special edition 5 - رنو کپچر ویو با آپشن های جدید  (Renault Captur Wave)

کلیه حقوق برای وب‌سایت اروند پلاک محفوظ است.استفاده از مطالب وب‌سایت اروند پلاک  فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

ترجمه : ابوالفضل نوری مهندس مکانیک جامدات و  نویسنده سایت اروند پلاک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.